نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس گفت:در جلسه با مدیرکل بازرسی خراسان رضوی،موضوع شهرک صنعتی زاوه،مسائل حوزه بازار زعفران و نیز مشکلات واحدهای تولیدی تربت حیدریه ،زاوه و مه ولات مورد بررسی قرارگرفت.

بررسی مسائل بازار زعفران و واحدهای تولیدی تربت حیدریه در جلسه با مدیرکل بازرسی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس از نشست مشترک با حجت الاسلام فتوحی، مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی خبرداد.

زنگنه با اشاره به حضور در اداره کل بازرسی استان و دیدار و گفت و گو با مدیرکل این اداره،افزود:در این دیدار که برخی از مدیران و قضات سازمان نیز حضور داشتند، برخی مسائل از جمله شهرک صنعتی زاوه،مسائل حوزه بازار زعفران و  نیز مشکلات برخی واحدهای تولیدی شهرستان های تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در هر مورد اخذ شد.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد،در اولین فرصت مدیرکل بازرسی استان در منطقه حضور یافته و مسائل بخش های تولیدی را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد. 

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی همچنین، از نشست مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد./

برچسب‌ها