گوشی هوشمند گلکسی A۸۲ سامسونگ از قابلیت ۵G برخوردار خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A۸۲ ، اولین گوشی هوشمند ۵G با دوربین چرخشی +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Galaxy Club گزارش داد که سامسونگ در حال ساخت گوشی هوشمند ۵G به نام Galaxy A۸۲ است و انتظار می رود در نیمه دوم سال جاری رونمایی شود.

در این گزارش اشاره شده است که سامسونگ گلکسی A۸۲ ممکن است به استفاده از طراحی دوربین چرخشی Galaxy A۸۰ ادامه دهد. در این صورت ، Samsung Galaxy A۸۲ به اولین گوشی هوشمند ۵G این صنعت تبدیل می شود که از لنزهای چرخشی پشتیبانی می‌کند.

برای یادآوری ، در اوایل سال ۲۰۱۹ ، سامسونگ گلکسی A۸۰ را به بازار عرضه کرد، یک گوشی هوشمند تمام صفحه با طراحی دوربین چرخشی که به صورت کشویی یا پاپ آپ به نوعی بالا و پایین می شد. این گوشی هوشمند از فرم تمام صفحه ۶.۷ اینچی واقعی و بدون برش حفره ای و پانچی یا غیره استفاده می‌کند. دوربین عقب از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌العاده واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز عمق میدان سه بعدی تشکیل شده است.

هنگامی که کاربر حالت سلفی را انتخاب می کند ، ماژول دوربین به طور خودکار از پشت بدنه به جلو چرخانده می‌شود.

در حال حاضر ، بیشتر تولید کنندگان در صنعت گوشی های هوشمند راه حل صفحه نمایش حفره‌ای را انتخاب می‌کنند. علاوه بر این ، یک مدل گوشی هوشمند جدید نیز وجود دارد که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش پشتیبانی می کند (اولین گوشی دارای دوربین زیر صفحه نمایش ZTE A۲۰ ۵G است).

در واقع ، ما چندی پیش در این باره گزارش داده ایم، اما در آن زمان ، ما بر این موضوع تمرکز داشتیم که سازنده کره‌ای یک گوشی هوشمند با لنزهای چرخشی را منتشر کند. اکنون لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند ۵G نیز خواهد بود، منظور ما این است که ۵G به هر حوزه نفوذ کرده است و این گفته نه تنها در مورد گوشی‌های هوشمند بلکه در سایر موارد نیز صادق است. به هر حال، در مورد گوشی‌ها، سامسونگ Galaxy A۸۲ دستگاه بسیار جالبی است زیرا قرار است اولین گوشی هوشمند ۵G باشد که از طراحی دوربین چرخشی نیز استفاده می کند.

اگر تولیدکنندگان بزرگ با این سرعت ادامه دهند ، ۵G دیگر یک ویژگی متمایز نخواهد بود بلکه به یک جریان اصلی تبدیل خواهد شد. در واقع ، می‌دانستیم که این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد اما پیش بینی نمی‌کردیم که این اتفاق به این سرعت رخ دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها