عملیات اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) و اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" در شهرستان گلبهار آغاز شد.

آغاز عملیات اجرای  پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن و طرح "آوای ورزش در همسایگی" در شهرستان گلبهار

به گزارش قدس آنلاین،  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه و احداث ٧۵٠ واحد مسکونی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (فروش اقساطی) در گلبهار اظهار کرد: با عنایت به مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر امکان عقد قرارداد جهت احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار، تفاهم‌نامه احداث حدود ٧۵٠ واحد مسکونی با شرکت بتن‌ساز تربت منعقد گردید و با انعقاد این قرارداد اجرای کلیه پروژه‌های اختصاص داده شده به متقاضیان دارای واریز وجه حداقل ۴٠٠ میلیون ریال، آغاز خواهد شد.
هومن گریوانی افزود: ساماندهی متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آنها از ابتدا گلبهار بوده است در کمترین زمان ممکن انجام و پس از اخذ مصوبات لازم و تامین زمین عملیات ساخت این پروژه‌ها شروع می شود.
گریوانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح و خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط از قشرهای مختلف جامعه، اذعان داشت: تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است.
همچنین بر پایه این خبر؛ مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان گلبهار از اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" در این شهرستان خبر داد.
حسن خالقی‌مقدم در حاشیه برگزاری این طرح در منطقه ویژه گلبهار، گفت: در راستای انجام طرح "آوای ورزش در همسایگی" که توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به استان‌ها ابلاغ شده است، این طرح همزمان با شهرستان های خراسان رضوی در گلبهار با همکاری شرکت عمران در حال اجرا می باشد.
مسئول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که تعطیلی باشگاه‌های ورزشی را در پی‌داشته است، سعی نمودیم تا در حوزه ورزش‌های همگانی فعالیت پر رنگ‌تری داشته باشیم و طرح‌های ابلاغ شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان گلبهار اجرا نماییم.
خالقی مقدم  در ادامه به تشریح طرح "آوای ورزش در همسایگی" پرداخت و عنوان نمود: این طرح با مشارکت هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گلبهار و شرکت عمران شهر جدید گلبهار با مرکزیت مجتمع‌های مسکونی و مسکن مهر اجرا می گردد و حداقل در هر محله تعداد دو مجتمع مسکونی کلان در آن شرکت خواهند نمود.
وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این طرح را در سراسر شهر گلبهار بویژه مجتمع‌های مسکونی فاز یک و دو پوشش دهیم و بر این اساس از تمام شهروندان ورزش‌دوست گلبهاری تقاضا داریم در اجرای این طرح‌ها همکاری و مشارکت نمایند.
قابل ذکر است در حاشیه اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" که در منطقه ویژه گلبهار برگزار شد، ضمن اهدای جوایز به تیم و نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی، از ابوالفضل عربی قهرمان مسابقات جهانی لکوکاپ نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها