مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: بسته‌بندی پلاستیکی روغن توسط کارخانه‌ها و از مبادی تولیدی انجام می‌شود و کارشناسان بهداشت بر این نوع بسته‌بندی نظارت دارند.

روغن در بسته‌بندی پلاستیکی چه‌قدر بهداشتی است؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص تغییر نحوه بسته‌بندی روغن نیمه‌جامد در کارخانه‌ها و بهداشتی بودن آن اظهار کرد: روغن باید در بازار با قیمت مصوب فروخته شود و اگر بالاتر از این قیمت فروخته شود تخلف است. این بسته‌بندی توسط کارخانه‌ها و از مبادی تولیدی انجام می‌شود.

وی افزود: شاید یکی از دلایل این نوع بسته‌بندی گرانی ورق حلب باشد. تا امروز گزارشی در سطح بازار در مورد غیر استاندارد بودن این نوع بسته‌بندی نداشته‌ایم. بعضی از کارخانه‌ها این بسته‌بندی را انجام داده‌اند. پلاستیک استفاده شده در این بسته‌بندی بهداشتی است و کارشناسان بهداشت بر این نوع بسته بندی نظارت دارند.

دلداری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار خاطر نشان کرد: در بازار فروش مرغ و تخم‌مرغ باید بر اساس قیمت مصوب انجام شود. قیمت مصوب برای تخم‌مرغ فله  هر کیلو ۱۶۹۰۰۰ ریال، تخم‌مرغ بسته‌بندی چهار عددی ۵۷۵۰۰ ریال، تخم‌مرغ بسته‌بندی ۶ عددی ۸۷۰۰۰ ریال، تخم‌مرغ بسته‌بندی ۹ عددی ۱۳۰۰۰۰ ریال، تخم‌مرغ بسته‌بندی ۱۵ عددی ۲۱۵۰۰۰ ریال و تخم‌مرغ بسته بندی ۲۰ عددی ۲۸۸۰۰۰ ریال اعلام شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد ادامه داد: هر کیلو مرغ نیز با قیمت ۲۰۴۰۰۰ ریال در بازار به فروش می‌رسد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها