یحیی گل محمدی همچنان اصرار دارد ناکامی های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را متوجه عملکرد مهدی رسول پناه کند، به همین خاطر پس از شکست در برابر آلومینیوم اراک یک بار دیگر در کنفرانس خبری بعد از بازی علیه رسول پناه مواضع تندی به کار برد و تأکید کرد هر چند رئیس هیئت مدیره از مجموعه مدیریتی باشگاه جدا شده اما او همانند لودر از روی باشگاه رد شده و پرسپولیس با وجود جدایی او بازهم دچار بحران خواهد شد.

آتش  زیر خاکستر سرخ!

حمله شبانه یحیی !

پس از این اظهارات تند و غیر منتظره، حضور یحیی گل محمدی در برنامه تلویزیونی شبکه سه سبب شد آتش اختلافات افروخته تر از قبل شود، یحیی گل محمدی دوباره همان حرف‌های گذشته را در ارتباط با رسول پناه تکرار کرد تا فضا کاملاً ملتهب شود. بامداد روز سه شنبه، در شرایطی که فیلم های کوتاه از سخنان شب گذشته یحیی گل محمدی در تلویزیون در شبکه های مختلف اجتماعی در حال وایرال شدن بود، مهدی رسول پناه با انتشار یک نامه بسیار تند و سرگشاده پاسخ سخنان آتشین یحیی گل محمدی در هفته های اخیر را داد تا حدی که خیلی زود متن این نامه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جای سخنان گل محمدی را بگیرد.

پاتک رسول پناه!

رسول پناه در این نامه جزئیات اختلافات به وجود آمده را تشریح کرد و مدعی شد گل محمدی به دنبال فرافکنی است و از او خواست اگر صادقانه رفتار می کند پیشنهاد حضور در یک مناظره زنده تلویزیونی را بپذیرد تا افکارعمومی قضاوت کنند که چه کسی درست رفتار کرده است! نکته قابل توجه در این میان اشاره مستقیم رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس به جریان نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بود که با هماهنگی گل محمدی انجام شده بود در حالی گل محمدی پیش از این تأکید داشت در جریان جدایی ترابی، علیپور و بشار رسن نبوده، اما رسول پناه مدعی شد که یحیی در جریان کامل این جدایی ها بوده است.

پس از انتشار این نامه جنگ لفظی میان گل‌محمدی و رسول پناه وارد مرحله جدیدی شد تا حدی که هواداران به شدت احساس نگرانی می‌کردند با قبول پیشنهاد رسول‌پناه از سوی گل‌محمدی ممکن است حاشیه های پیرامون این تنش گریبانگیر پرسپولیس شود و جایگاه متزلزل این تیم دچار مشکلات حادتر گردد.

با به راه افتادن این نگرانی در لایه های هواداری، اما کارشناسان و منتقدان بر این باور بودند گل محمدی هرگز چنین پیشنهادی را قبول نخواهد کرد چون خود به خوبی می داند با پذیرش این پیشنهاد تمرکز تیمی پرسپولیس به هم خواهد ریخت و تیمش با شرایط روحی نامناسب به استقبال بازی‌های پیش رو خواهد رفت.

عادی سازی فضا با هشتگ بازی

همزمان با این اتفاق عوامل رسانه ای نزدیک به باشگاه برای عادی دادن شرایط موجود کمپین آرامش رمز موفقیت را استارت زدند اما در این بین عده ای در تلاش بودند تا با آتش افروزی گل‌محمدی را وادار به واکنش کنند اما یحیی گل‌محمدی به واسطه شرایط متزلزل خود و تیمش در برهه کنونی وارد این بازی نشد.

در این بین برخی رسانه های حامی گل محمدی تلاش کردند به شکلی جای خالی یحیی را پر کنند تا پاسخ ادعاهای رسول پناه را بدهند، به همین خاطر نقدهای تندی علیه رسول پناه در فضای مجازی و کانال های پرمخاطب منتشر شد تا شاید رئیس مستعفی هیئت مدیره در برابر سرمربی پرسپولیس عقب نشینی کند اما در آن سو رسول پناه هم از ابزار رسانه ای کافی برخوردار بود تا با کمک مشاورانش قانونی خط و نشان بکشد تا شاید جنگ را مغلوبه نشود.

سکوت وزارت و هیئت مدیره

اما در این کشمکش سکوت مسئولان وزارت ورزش و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم کاملا بحث برانگیز بود، البته برخی مدعی شدند هیئت مدیره به منظور جلوگیری از تنش بیشتر به این ماجرا ورود پیدا نکرده است اما به نظر می رسد در برهه کنونی مسئولان هیئت مدیره پرسپولیس هم در جریان برخی اتفاقات پشت پرده هستند از این رو در این ماجرا سکوت کردند چون می دانند اگر اسناد و مستندات مدنظر رسول پناه افشا شود، بدون شک آن‌ها نیز مورد خطاب منتقدان قرار می‌گیرند به همین دلیل سیاست سکوت را در پیش گرفتند.

البته رسول پناه در نامه جنجالی خود به نوعی از حضور جعفر سمیعی حمایت کرده بود و تأکید کرده بود امیدوارم با حضور وی جریان دلالی و فساد در مجموعه پرسپولیس از بین برود، به همین دلیل برخی گمانه زنی کردند این اتفاق با هماهنگی مدیران باشگاه صورت گرفته تا به این ترتیب گل‌محمدی وادار به عقب‌نشینی شود و دیگر این جنجال بیهوده و بدون سرانجام را ادامه ندهد.

برچسب‌ها