کتاب «مکتب سلیمانی» در کمتر از یک ماه به چاپ بیست و هفتم رسید.

کتاب «مکتب سلیمانی» به چاپ بیست و هفتم رسید

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «مکتب سلیمانی» در کمتر از یک ماه پس از راه‌اندازی پویش رازسلیمانی توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی به چاپ بیست و هفتم رسید.

این اثر بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب در منزل سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده است و نگاهی جامع به مکتب توحیدی حاج قاسم سلیمانی دارد، مکتبی که زاییده تعالیم حیات بخش معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

انتخاب این کتاب برای پویش تعاملی کتابخوانی «رازسلیمانی» باعث شد، علاوه بر استقبال بینظیر مخاطبین در گروه سنی جوان و نوجوان، مورد توجه نهادها و سازمان‌های مختلف و تشکل‌های فرهنگی در سراسر کشور قرار گیرد و همچنان تقاضا برای خرید این کتاب وجود دارد.

در این پویش مسابقه که تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، شرکتکنندگان میبایست ۵ مرحله همچون، نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب و …. انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت و یا در نرمافزار موبایل پویش با نام بی‌نهایت طراحی شده، ارسال کنند.

لازم به یادآوری است؛ شرکت‌کنندگان در این پویش تاکنون در بخش نذر حاج قاسم؛ ۳۰ هزار صلوات و ۳۰ جزء قرآن به نیت این شهید بزرگوار قرائت کرده‌اند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها