۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: 737777

زبان انگلیسی را می توان از راه های مختلفی همچون فیلم، موزیک، ویدیوهای آموزشی در یوتیوب و پادکست آموخت؛ اما یکی از راه هایی که موجب می شود بتوان زبان انگلیسی را تقویت کرد، استفاده از اپلیکیشن زبان است.

معرفی اپلیکیشن های آموزش زبان

با استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می توان لغات را به راحتی به خاطر سپرد و از طرفی قواعد زبان انگلیسی را به صورت جذابی آموخت؛ اما کدام اپلیکیشن زبان انگلیسی به یادگیری بهتر شما کمک خواهد کرد؟ در این مقاله قصد داریم که بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم و مزیت ها و معایب آن ها را با هم بررسی کنیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.  

اپلیکیشن آموزش زبان

معرفی ۴ تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

۱- اپلیکیشن FluentU

FluentU یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان است. می توان با موزیک ویدیوها، اخبار و پادکست ها زبان انگلیسی را تقویت کرد. با کمک این اپلیکیشن می توان به صورت طبیعی  فرهنگ، لغات و سایر قواعد زبان انگلیسی کاربردی را یاد گرفت. چراکه FluentU تمام منابع خود را بنا به موضوعاتی انتخاب کرده است که به صورت روزانه با آن ها سر و کار داریم.

این اپلیکشین مجموعه ای فیلم و ویدیو دارد که همراه با زیرنویس هستند. این زیرنویس ها به صورت تعاملی هستند. به طوری که در زمان مشاهده فیلم باید بر روی کلمه مرتبط با تصویر کلیک کرد؛ بنابراین همین تعاملی بودن سبب می شود که یادگیری بسیار افزایش یابد.

علاوه بر این، بعد از مشاهده ویدیو ها از شما تست ها و کوئیزهایی گرفته می شود تا بتوانید میزان یادگیری خود را ارزیابی کنید. همچنین با کشیدن صفحه به چپ و راست مثال های بیشتری از کلمه ای که می خواهید یادبگیرید را پیدا خواهید کرد.

مزیت دیگری که این اپلیکیشن دارد این است که لهجه و تلفظ لغات را می توانید از بهترین بازیگران و خوانندگان انگلیسی زبان بیاموزید.

به راحتی می توان با کمک این برنامه که بهترین اپلیکیشن آموزش زبان است، معنی لغات و عبارات را متوجه شد.

می توان بهترین ویژگی این اپلیکیشن را در امکان دیدن فیلم و مثال های زیاد برای کلمه ای که می خواهید آن را یاد بگیرید، دانست؛ چراکه از این طریق می توانید به کاربرد آن و نحوه استفاده آن کلمه به صورت کاربردی آشنا شوید.  

برای دسترسی به این اپلیکیشن، می توانید آن را از وب سایت دانلود کرده و بر روی کامپیوتر و یا تبلت خود نصب کنید.

۲-اپلیکیشن Rosetta Stone

اگر تاکنون به فکر یادگیری زبان انگلیسی بوده اید حتماًنام Rosetta Stone  را باید شنیده باشید. می توان گفت که معروفترین روش یادگیری زبان انگلیسی را دارد و با روش اختصاصی خود به آموزش زبان می پردازد.

Rosetta Stone یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان است که آموزش را مطابق با زبان مادری انجام می دهد به عبارت دیگر، برای فارسی زبانان، تمامی قواعد و لغات را به زبان فارسی آموزش می دهد،اما اصل آموزش آن بر پایه زبان انگلیسی است.

این اپلیکیشن، آموزش را از کلمات پایه شروع کرده و سپس عبارات طولانی را یاد می دهد. به عنوان مثال، در ابتدا با کمک تصاویر کلمات«Man»  و «Park» را آموزش می دهد و سپس عبارت «A man is sitting in the park»  را آموزش می دهد.

بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی

۲.اپلیکیشن Doulingo

می توان گفت که Doulingo  یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی است.  با کمک این برنامه که یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان است، می توان ۳۵ زبان را آموخت.  زبان هایی همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی، هلندی، عربی و غیره را می توان با دولینگو یادگرفت.

Doulingo بر روی مهارت های گفتاری، نوشتاری، درک مطلب و شنیداری متمرکز است؛ بنابراین با تمرین های مختلفی که دارد می توان تمامی مهارت هایی که نیاز است شما بدانید را به طور کامل یاد بگیرید. از طرفی، می توان تمامی ساختار لغوی و دستوری را به صورت کاملاً کاربردی آموخت.

رویکرد آموزشی این اپلیکیشن، آموزش از طریق بازی است. به این معنی که قواعد و درس ها در روند بازی آموزش داده می شود. علاوه براین می توان روند پیشرفت خود را نیز مشاهده کرد.  

این اپلیکیشن را که یکی از بهترین اپلیکیشن های  آموزش زبان است را می توان به صورت رایگان دانلود استفاده کرد. آنقدر این اپلیکیشن مورد استقبال قرار گرفته است که مجله تایم در مورد آن این گونه نوشته است: "رمز و راز آموزش زبان انگلیسی در دستان این اپلیکیشن است".

۳-اپلیکیشن Hello English

برای  معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان، می توان به اّپ هِلو انگلیش(Hello English) اشاره کرد. این اپلیکیشن بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. در سال های اخیر به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان درگوگل شناخته شده است.

این اپلیکیشن متعلق به هندوستان است. تمام درس ها به صورت دو سویه و تعاملی آموزش داده می شود. می توان از این اپ به صورت آفلاین نیز استفاده کرد و همین امر موجب علاقه و استقبال بیشتر زبان آموزان شده است.

با داشتن آموزش های مربوط به گرامر، لغت و ترجمه، می تواند در زمان کوتاهی به شما گرامر و املاء درست کلمات و تمام مهارت های لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را آموزش بدهد. اپلیکیشن هلو انگلیش را می توانید با خیال راحت برای آموزش به کودکان نیز استفاده کرد.

اپ Hello English برای آموزش بهتر، اخبار و ویدیو هایی را منتشر می کند که هر روز آپدیت می شوند. علاوه بر این، دیکشنری با تلفظ صحیح نیز دارد که هر کلمه ای را بخواهید می توانید در آن چک کنید.

در این اّپ که به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان در دنیا شناحته شده است، می توانید با سایر زبان آموزان در ارتباط مستقیم باشید. با این ویژگی همراه با بازی های گروهی و آموزش گروهی می توانید سطح زبانی خود را تخمین بزنید و از همه مهمتر دوستان جدیدی از سراسر دنیا پیدا کنید.

از دیگر ویژگی بارز این اَپ که آن را به بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تبدیل کرده است ارتباط دوسویه با معلمان است. اگر در حین آموزش به مشکلی برخورد کردید، می توانید از طریق این اپ با مدرس خود ارتباط برقرار کنید و سؤالات خود را بپرسید.

همانطور که می دانید برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی تمرین و تکرار بسیار پیشنهاد می شود. برای این منظور امکان چت کردن با ربات ها در این اپلیکیشن گذاشته شده است تا بتوانید بارها و بارها با ربات ها چت کنید تا در این حین آموزش ببینید. این ربات ها به شما امتیاز می دهند و می توانید خود را با سایرین مقایسه کنید و اگر اشکالی در سطح زبانی خود می بینید آن را رفع کنید.

اپلیکیشن هلو انگلیش علاوه بر زبان انگلیسی زبان های اندونزیایی، تایلندی، عربی و چند زبان دیگر را نیز آموزش می دهد. این اّپ بیشتر روی زبان های آسیایی توجه دارد.

جمع بندی

برای سرعت بخشدن به یادگیری زبان انگلیسی می توان از منابع مختلفی استفاده کرد. ویدیوها، پادکست ها و البته استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان می تواند بسیار در روند آموزش کمک کننده باشد.  ما در مؤسسه کوییک برای رساندن شما به مهارت و سطح زبان مورد نظرتان از بهترین و پیشرفته ترین متد آموزش زبان انگلیسی بهره می گیریم.

معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان در کنار سایر منابع می تواند فرایند آموزش را تسریع کند.  پس همین الان با مؤسسه تماس بگیرید تا بتوانید با اتکا به آخرین تکنیک های آموزشی به سرعت یادگیری زبان را آغاز کنید.  

برچسب‌ها