استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان کوهسرخ با تاکید بر تامین زیرساختهای عادلانه در مناطق شهری و روستایی استان گفت: دولت تدبیر و امید به توسعه متوازن روستایی توجه ویژه دارد.

دولت به توسعه متوازن روستایی توجه ویژه دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان کوهسرخ در جمع مردم روستای قراچه این شهرستان افزود: همه تلاش ما توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی ادامه داد: جمعیت مولد در روستاها ساکن هستند و از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش همه دولت‌ها تامین زیرساخت‌های روستایی بوده است‌.

استاندار خراسان رضوی گفت: در دولت تدبیر و امید نیز علاوه بر تامین برق و آب آشامیدنی، آسفالت و گازرسانی به روستاها مورد توجه بوده و هنوز نیاز است امکانات رفاهی از جمله پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاها فراهم شود تا زمینه ماندگاری روستاییان افزایش یابد.

وی با تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های توسعه معابر روستایی موافقت کرد و دستور داد برای توسعه این روستا  ۱۰۰ تن سیمان  و قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این روستا تخصیص یابد.

یکی از اعضای شورای اسلامی روستای قراچه نیز به کمبودهای روستا اشاره کرد و گفت: عدم دسترسی به آب شرب بهداشتی، بهسازی نشدن معابر روستایی، مشکل آنتن‌دهی و کندی روند اجرای طرح هادی از جملات مشکلات این روستاست.

علی غضنفری افزود: با توجه به اینکه شغل مردم کشاورزی و دامپروری است از استاندار خراسان رضوی می‌خواهیم برای احداث مجتمع‌های کشاورزی و دامپروری در این روستا مساعدت نماید.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها