مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عذرخواهی از اتفاقات رخ داده پیش از بازی با پیکان در لیگ برتر فوتبال، گفت: مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرم و امیدوارم دیگر شاهد آن نباشیم.

عذرخواهی مدیرعامل فولاد خوزستان درخصوص اتفاقات پیش از بازی با پیکان

قدس آنلاین: سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اتفاقات رخ داده در بازی فولاد خوزستان مقابل پیکان و عریض شدن زمین مسابقه، گفت: به محض اینکه متوجه شدیم باید با العین امارات در آسیا بازی کنیم، برداشتمان این بود عرض زمین را ۷۵ متر کنیم. قرار نبود در این بازی چنین کاری کنیم. قرار بود ابتدا چند بازی تمرینی انجام بدهیم. وقتی ناظر بازی این موضوع را به ما اعلام کرد، گفتیم عرض زمین را به اندازه قبل برگردانند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: وظیفه ام است به خاطر اشتباهی که مجموعه ما مرتکب شده است، عذرخواهی کنم. شهامت عذرخواهی را داریم. این پیشنهاد کادر فنی بود که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا دو، سه مسابقه را با عرض ۷۵ متر بازی کنیم ولی قرار بود این اتفاق ابتدا در بازی‌های تدارکاتی رخ بدهد. با شهامت باید اشتباهمان را بپذیریم و از همه عذرخواهی می‌کنم.

آذری درباره انتقاد مربیان پیکان از اقدام باشگاه فولاد تاکید کرد: وقتی اشتباه می‌کنیم باید بپذیریم. شاید اگر ما هم با این شرایط مواجه می‌شدیم، همین ذهنیت برایمان ایجاد می‌شد. بنده موظف هستم به عنوان مدیر باشگاه عذرخواهی کنم. بازهم تکرار می‌کنم قرار نبود در بازی با پیکان این اتفاق رخ بدهد. از بچه‌های پیکان و مدیرعامل این باشگاه و همچنین هواداران فوتبال که این صحنه‌ها را دیدند عذرخواهی می‌کنم. مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرم و امیدوارم دیگر شاهدش نباشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص از دست رفتن دو امتیاز مهم مقابل پیکان اظهار کرد: فرصت بزرگی را از دست دادیم. فوتبال همیشه آنطور نیست که شما فکر می‌کنید. این هفته سپاهان سه گل خورد و پرسپولیس دقیقه آخر گل برتری را زد. بچه‌های ما تلاششان را می‌کنند. در فوتبال، همه برای نباختن وارد زمین می‌شوند. برابر پیکان بچه‌های ما تمام تلاششان را کردند و دو سه موقعیت استثنایی هم داشتیم. مالکیت توپ بالای ۸۰ درصد برای ما بود. در بحث بازی نمی‌شود ایرادی به فولاد بگیرید. وقتی شما با دو، سه لایه دفاعی روبرو هستید، گلزنی هم سخت می‌شود.

آذری درباره اینکه آیا محل برگزاری بازی فولاد خوزستان با العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است؟ گفت: هنوز مشخص نیست. حقمان است در اهواز میزبان باشیم. کنفدراسیون آسیا شرایط میزبانی مرحله گروهی را اعلام کرده اما پنجره نقل و انتقالات فولاد هنوز بسته است. باید با همین تیم به میدان برویم. العین هم در چند روز اخیر چند بازیکن خوب از الزمالک مصر، فلامینگو برزیل و یک بازیکن از ژاپن خریده است. چشم انداز آنها این است که در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نخست برسند. امیدوارم در دادگاه عالی ورزش، پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم.

وی درباره درخواستش برای برداشتن قانون منع جذب بازیکن خارجی و مخالفت سازمان لیگ با این موضوع، تأکید کرد: این در حوزه اختیارات آقایان نیست بلکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفته است. بر اساس حقوقی که مجمع به ما داده است، باشگاه‌ها می‌توانند به مجمع درخواست بدهند و درخواست خود را به رأی بگذارند تا مشکل حل شود. کشورهای دیگر تا دندان مسلح می‌آیند. اگر پنجره ما از ابتدای فصل باز بود، ممکن بود وضعیت یارگیری ما متفاوت بشود. از ابتدای فصل جذب بازیکن خارجی ممنوع شد و دست و پای باشگاه‌ها را بستند. اگر قرار است باشگاه‌ها را خلع سلاح شده به آسیا بفرستیم این یک حرف دیگری است. می‌توانند کانال ارزیابی بگذارند و از ورود بازیکنان خارجی بی کیفیت جلوگیری کنند.

آذری در واکنش به اعتراض مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای حضورش در تمرین ذوبی‌ها گفت: اسم فرد خاصی را نمی‌آورم. بنده برای حضور در مجموعه ذوب آهن که ۲۸ سال سابقه کار در آن را دارم از کسی اجازه نمی‌گیرم. ذوب آهن خانه من است و آدم‌های دیگر مستاجر هستند. آنها باید از من اجازه بگیرند! پیروزی اخیر ذوب آهن ارتباطی به من نداشت و رحمان رضایی و بچه‌هایشان زحمت کشیدند. پیروز شدن در آن شرایط مقابل نساجی کار سختی بود که با تلاش بازیکنان و رحمان رضایی به ثمر رسید. من رفته بودم آقای توصیفیان را ببینم. برای رفتن به خانه‌ام از کسی اجازه نمی‌گیرم. اگر این‌طور باشد باید وقتی که می‌خواهم به کارخانه ذوب آهن بروم، باید از ۱۰۰ نفر اجازه بگیرم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان درباره احتمال میزبانی فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم تاکید کرد: هیچ تیم ایرانی قابلیت میزبانی در مرحله گروهی را ندارد. هم هزینه‌هایش بالا است و هم کار سختی است. وقتی پرسپولیس با آن امکانات و توانمندی در تهران نمی‌تواند میزبان باشد، کار ما به لحاظ امکانات سخت‌تر هم خواهد بود. بحث اصلی ما عبور از العین در مرحله پلی آف است که با خریدهای آن تیم و پنجره بسته فولاد، کار سختی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها