تساوی برابر نفت مسجدسلیمان سبب شد شایعاتی درباره تغییرات قریب الوقوع در کادر فنی استقلال در فضای مجازی مطرح شود،در حالی که منابع رسمی نزدیک به باشگاه این خبر را شایعه‌ای بی‌اساس خواندند و به صراحت تأکید کردند محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فکری همچنان زیر چتر حمایت آبی‌ها

بر این اساس شایعه مذاکره با امیر قلعه نویی برای حضور در کادر فنی استقلال دروغ محض است،چون اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارند هیچ کسی به اندازه فکری نمی‌تواند به تیم و مجموعه بازیکنان کمک کند بنابراین همانند گذشته او مورد حمایت مجموعه مدیریتی باشگاه قرار دارد.

اتاق فکر خطرناک

اما چگونه چنین شایعه‌ای پس از کسب تساوی برابر نفت مسجد سلیمان علیه کادر فنی استقلال منتشر شد؟ منابع خبری داخل باشگاه این اتفاق را محصول اتاق فکر بیرون از مجموعه استقلال می‌دانند و معتقدند یک گروه از کسانی که فصل گذشته در استقلال فعالیت داشتند در برهه کنونی به دنبال کارشکنی علیه محمود فکری هستند و در تلاش‌اند با این شیوه فضای حاکم بر شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهند تا با توجه به نارضایتی هواداران بتوانند از این اتفاق به سود جریان مورد نظر خود بهره‌برداری کنند.

حمایت وزارت

در همین حال یک مقام آگاه در وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس گفت: نه هیئت مدیره باشگاه استقلال نه وزارت ورزش و جوانان اعتقادی به تغییر ندارد، از طرفی کدام مدیری دست به ترکیب تیم صدرنشین می‌زند، ما اعتقاد داریم استقلال در برهه کنونی نیاز به آرامش دارد از این رو شیطنت‌های اخیر تنها و تنها به هدف برهم زدن آرامش مجموعه کادر فنی استقلال روی می‌دهد، در حالی که هیچ اراده‌ای برای تغییر در ترکیب مدیریتی باشگاه وجود ندارد.

انتقاد به سرپرست

البته اعضای هیئت مدیره و کادر مدیریتی باشگاه نسبت به اتفاقات هفته گذشته و حضور افراد غیر مسئول در تمرینات استقلال انتقادهایی را به مجموعه فنی و سرپرستی دارند و قرار است به زودی این مسائل به صورت ویژه پیگیری شود و افرادی که در این زمینه کوتاهی کردند مورد بازخواست قرار گیرند. از طرفی قرار است به منظور تقویت تیم در هفته جاری جلساتی در باشگاه برگزار شود تا سرمربی تیم فهرست بازیکنان مورد نیاز خود را به مدیرعامل ارائه دهد و احمد مددی نیز فهرست بازیکنان را در اختیار هیئت مدیره گذارد تا مقدمات نقل و انتقالات فراهم شود.

میلیچ به ترکیب استقلال برمی‌گردد!

اما همزمان با این همه اخبار ضد و نقیض در ارتباط با سرنوشت کادر فنی، شاید بهترین خبر برای هواداران استقلال در برهه کنونی بازگشت میلیچ به تمرینات استقلال باشد، برابر هماهنگی‌های به عمل آمده بازیکن کروات استقلال به زودی به تهران برمی گردد و پس از ملاقات با مدیران باشگاه به تمرینات تیم ملحق خواهد شد. ممکن است میلیچ شانس حضور در ترکیب اصلی بازی با نساجی را نداشته باشد و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید اما گفته می‌شود حضور ثابت او در بازی برابر سپاهان در ترکیب استقلال محتمل به نظر می‌رسد. همزمان با بازگشت میلیچ به ترکیب استقلال،پیش‌بینی می‌شود محمد نادری نیمکت‌نشین شود.

برچسب‌ها