طی ۱۰ سال گذشته ۴۰ اثر ارزشمند با محوریت انقلاب اسلامی به ۷ زبان زنده دنیا توسط مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی منتشر شده است.

انتشار ۴۰ اثر با محوریت انقلاب اسلامی به ۷ زبان زنده دنیا

به گزارش قدس آنلاین، مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی تاکنون آثار و تالیفات متعددی با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در منطقه به زبان های مختلف منتشر کرده که تاثیر فرهنگی عظیمی بر مخاطبان این اداره در سراسر جهان داشته است.

این آثار به زبان های اردو، عربی، انگلیسی، آذری، هندی و فرانسوی ویژه زائران و مشترکان این مدیریت تولید و منتشر شده که «زندگینامه امام خمینی(ره)» به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسه، «فقه المقاومت» به زبان عربی، «بهار در بهار» به زبان های انگلیسی، عربی و اردو، «سلسله الندوات العلمیه و التخصصیه» به زبان عربی از جمله این آثار ویژه مدیریت زائران غیر ایرانی است.

همچنین کتاب های «زندگی به سبک روح الله» به زبان های انگلیسی، عربی، اردو و آذری، «ره توشه اربعین» به زبان اردو، «پیشوایان شیعه؛ پیشگامان وحدت» به زبان های اردو و هندی، «فجر صادق» با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع انقلاب اسلامی به زبان اردو و عربی، «فی المنفی» و «وصال» نیز به زبان عربی از دیگر آثاری است که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی منتشر شده است.

علاوه بر انتشار آثار مکتوب، تولید محصولات فرهنگی اعم از قاب شاسی، پوستر، بروشور و ... از دیگر اقدامات این مدیریت است.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها