امروز ۱۳ بهمن ماه در دومین روز از برپایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سینمای رسانه میزبان دو فیلم «ستاره بازی» و «شیشلیک» خواهد بود.

دومین روز «فجر ۳۹» به صرف «شیشلیک» و «ستاره بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، امروز در سانس اول فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی اکران می شود.

هاتف علیمردانی پیش از این فیلم‌های راز درخت تاران، یک فراری از بگبو، به خاطر پونه، مردن به وقت شهریور، کوچه بی نام، هفت ماهگی، آباجان و کلمبوس را کارگردانی کرده و این نهمین فیلم اوست که مانند دیگر آثارش، فیلنامه آن را هم خودش به رشته تحریر درآورده است.

فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا و شبنم مقدمی از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: امروز بیست و نهم نوامبره. از اون هالووین لعنتی داره یه ماه میگذره. من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد ...

همچنین در دومین و آخرین سانس امروز نیز فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان اکران می‌شود. «شیشلیک» یک کمدی سیاه به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است که فیلمنامه آن را امیرمهدی ژوله به رشته تحریر درآورده است.

مهدویان را بیشتر با ساخت فیلم‌های جدی در ژانر اجتماعی و تاریخی می‌شناسیم. ورود او به عرصه سینما با فیلم «ایستاده در غبار» بود. یک حضور جدی و مهم که بیشتر از قامت یک فیلمساز اولی ظاهر شد؛ اما ساخت فیلم‌های دیگرش نشان داد موفقیتش اتفاقی نبوده و سیر حرکتش در سینما از علاقه وافرش به انعکاس تاریخ و فضای سیاسی ـ اجتماعی خبر داد.

فیلمساز پرکاری که امسال با تازه‌ترین اثرش مخاطبانش را غافلگیر کرده و اولین تجربه خود را در ژانر کمدی رقم زده است. البته از همان ابتدا هم حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی خبر از یک فیلم طنز می داد. دو بازیگر موفق عرصه کمدی که برای اولین بار با یکدیگر همبازی خواهند شد و دور از انتظار نیست تبدیل به یکی از زوج های موفق کمدی شوند.

رضاعطاران، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی‌فر و جمشید هاشم‌پور از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «شیشلیک» آمده است؛ یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده. در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی آید و ...

«شیشلیک» با سرمایه‌گذاری فیلم مارکت و در ژانر اجتماعی تولید شده است.

برچسب‌ها