۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 738364

استقلال با وجود ناکامی مقابل نفت در صدر ماند اما هجمه سنگین منتقدان بیرونی سبب شد آن‌ها در مخمصه‌ای عجیب گرفتار شوند تا خطر برکناری و تغییر و تحول برخی از آن‌ها را به شدت تهدید کند.

سونامی روی نیمکت استقلال

البته که در رأس هرم کادر فنی استقلال هیچ تغییری صورت نخواهد گرفت اما به طور قطعی برخی از همراهان فکری در کادر فنی استقلال در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل از استقلال جدا خواهند شد تا نفرات جدید جایگزین آن‌ها شوند

جدایی  مظلومی و برهانی

گویا پس از اینکه انتقادات زیادی به عملکرد پرویز مظلومی وارده شده بود، قرار بود در تعطیلات نیم فصل تغییر سرپرست در دستور کار هیئت مدیره انجام شود، اما پس از حواشی تمرینات استقلال در هفته گذشته پیش از عزیمت تیم به مسجد سلیمان هیئت مدیره تصمیم گرفتند موضوع قطع همکاری با پرویز مظلومی را به صورت جدی بررسی کنند.هرچند هنوز در این خصوص اطلاع رسانی و موضع گیری رسمی صورت نگرفته است اما شنیده می شود یکی از بازیکنان ملی پوش سابق استقلال که به زبان انگلیسی تسلط کافی دارد و سابقه بازی در خارج از ایران را دارد، گزینه اصلی هیئت مدیره برای سرپرستی باشگاه استقلال است. اما به جز مظلومی قطعاً تغییرات دیگری نیز در ترکیب کادر فنی اعمال خواهد شد. در این خصوص شنیده می شود از آنجا که آرش برهانی همزمان به عنوان سرمربی تیم امید استقلال نیز فعالیت دارد به احتمال بسیار زیاد از کادر فنی بزرگسالان جدا خواهد شد و در تیم امید فعالیت خود را با قدرت بیشتری دنبال خواهد کرد. از طرفی احتمال جدایی امید علی دفتری نیز از کادر فنی استقلال وجود دارد تا به این ترتیب فضا برای حضور دو نفر در ترکیب استقلال مهیا شود.

مهلت۷۲ ساعته

منابع خبری معتقدند قرار است در جلسه روز چهارشنبه برای سرمربی تیم مهلت ۷۲ ساعته تعیین شود، تا از بین گزینه‌های موجود که مورد تأیید هیئت مدیره هستند دو نفر به عنوان دستیار جدید محمود فکری انتخاب شوند.

برچسب‌ها