وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی، بیدار باشی بود که آزادیخواهان جهان را به خیزش درآورد تا مطالبه‌ حقوق از دست رفته‌شان را فریاد زنند و کاخ‌های ظالمان را به لرزه اندازند.

وزیر اطلاعات: انقلاب اسلامی بیدارباشی به آزادی‌خواهان جهان بود

قدس آنلاین: به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی در پیامی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: فرا رسیدن این ایام، یادآور سقوط رژیم منحوس ستم‌شاهی، پایان دوران سیاه استبداد و آغاز حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است. دورانی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای تروریست و جنایت‌پیشه، طعم سیلی سخت ملّت مقاوم ایران را چشید و با قبول خفت و خواری و با سرافکندگی بی‌مثال رانده شد و اینک به حرمت خون شهدای عزیز و سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی به‌زودی وادار به خروج کامل از منطقه خواهد شد.  

وزیر اطلاعات افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، بیدار باشی بود که آزادیخواهان جهان را به خیزش درآورد تا مطالبه‌ حقوق از دست رفته‌شان را فریاد زنند و کاخ‌های ظالمان را به لرزه اندازند. ملّت مقاوم ایران اسلامی، علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ اقتصادی و شبیخون‌های لاینقطع فرهنگی، با تحمّل مشکلات عدیده؛ غیرتمندانه بر پیمان خود ایستاده‌اند و ان‌شاءالله به پاس این رادمردی‌های سرافرازانه و پرامید، آینده‌ سعادتمندانه این سرزمین الهی را ظفرمندانه رقم خواهد زد.

علوی افزود: اینجانب و سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، تحت ولایت باسعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلّه العالی)، در آستانه میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن، فرا رسیدن چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشته و ضمن تبریک به ملّت شریف ایران اسلامی، نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل و شهدای عظیم‌الشأن را ارج می‌نهیم و اعلام می‌داریم که در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام همت و مساعی خود را به‌کار خواهیم بست و آنی از انجام این وظایف خطیر غفلت نخواهیم ورزید. 

برچسب‌ها