سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همراهی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ۱۴ بهمن و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز به کار می‌کند.

سومین جشنواره ملی «مطبوعات و رسانه آیات» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، در راستای برگزاری مجموعه جشنواره‌های قرآنی آیات، سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را با میزبانی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‌های منطبق با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه‌ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فعالان، موسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می‌کند.

پوستر، طرح فراخوان و پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه این جشنواره روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۰ صبح همزمان با برگزاری نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره با حضور عبدالهادی فقه‌ی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز مرتضی خدمتکار مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد که بخش اصلی شامل رشته‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس خواهد بود و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‌ای در موضوع قرآن کریم، رشته‌های انیمیشن، موشن‌گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ را دربر می‌گیرد.

علاقه‌ مندان می ‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت www.ayat.farhang.gov.ir یا  www.quranfestival.ir برای دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین جوایز درنظر گرفته برای نفر اول هر رشته بخش اصلی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نف دوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات سوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نیز  نفر برتر بخش ویژه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال است.

 آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار شرکت‌ کنندگان به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها