سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» را با شعار محوری «آینده‌ روشن» در چهار بخش سرود، عکس، مونولوگ و نمایش برگزار می‌کند.

فراخوان جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، این جشنواره به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵، در چهار بخش شامل: مسابقه سرود جمهوری اسلامی ایران، عکس، مونولوگ و نمایش کودک و نوجوان همراه با اهدای جوایز ویژه به آثار برگزیده در هر بخش، توسط فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

در بخش عکس آثاری که ارائه می‌شود باید با محوریت نشان پرشکوه پرچم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد؛ شرکت در این بخش برای همه علاقه‌مندان آزاد است و دبیرخانه جشنواره صرفاً پذیرای آثار موبایلی خواهد بود.

بخش سرود شامل دو محور اصلی (اجرای تک‌خوانی سرود جمهوری اسلامی ایران) و (اجرای تک‌خوانی سرودهای ملی، مذهبی و محلی با موضوع انقلاب اسلامی) است؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بصورت انفرادی یا گروهی و حتما به صورت تصویری برای دبیرخانه ارسال نمایند. خلاقیت و اجرای چند صدایی در اثر تولیدی به عنوان امتیاز برای گروه‌های شرکت کننده، تاثیرگذار خواهد بود.

در بخش مونولوگ آثاری که ارائه می‌شود باید در ارتباط با نشان پرشکوه پرچم و پیروزی انقلاب اسلامی باشد. شرکت در این بخش برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است و حداکثر مدت زمان فایل ویدیویی ارسالی، ۵ دقیقه خواهد بود. و در بخش نمایش خلاق (ویژه کودک و نوجوان)، کتـاب «تاج شاه و کلاه‌ها» نوشتـه محمدکاظم مزینانی به عنوان منبع و موضوع تولید اثر معرفی شده است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با الهام از این کتاب جهت تولید و ضبط و ارائه اثر خود اقدام کنند؛ جهت دانلود فایل pdf کتاب به لینک http://ferdos.farhangsara.ir/portals/۵/tajshah-kolah.pdf مراجعه شود.

تمامی علاقه مندان به شرکت در این جشنواره هنری، می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط و مقررات اعلام شده، آثار خود را فقط به یکی از دو شیوه ذیل تا تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه به دبیرخانه ارسال نمایند و نکته مهم اینکه شرکت‌کنندگان ملزم به ارسال فرم ثبت نام یا تصویر فرم تکمیل شده، همراه اثر خود به دبیرخانه هستند، در غیر این‌صورت اثر ارسالی پذیرفته نخواهد شد.
۱- شماره واتساپ دبیرخانه و ستاد اجرایی جشنواره: ۰۹۱۹۳۱۶۹۶۵۹
۲- تحویل اثر در قالب لوح فشرده بصورت حضوری به نزدیک ترین فرهنگ‌سرا یا خانه فرهنگ محل سکونت؛
جوایز نفرات اول در هر بخش، لوح تقدیر جشنواره و مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقـدی، نفرات دوم لوح تقدیر جشنواره و مبلغ ۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقــدی و نفرات سوم لوح تقدیر جشنواره و مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی تعیین شده است که در آیین اختتامیه جشنواره در اسفندماه سال‌جاری، به برگزیدگان اهدا و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها