در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از روستای رشیدآباد شهرستان فیروزه، ۵ طرح در این منطقه افتتاح شد.

بازدید استاندار خراسان رضوی از روستای رشیدآباد و افتتاح ۵ طرح روستایی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در حاشیه این بازدید و در جمع مردم اظهار کرد: یکی از جهت‌گیری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز، توجه به مناطق روستایی و عشایری بوده است که به حمدالله امروز شاهد دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه‌های خدمت‌رسانی به مردم شریف روستاها و مناطق عشایری هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجود زیرساخت‌های گوناگون مورد نیاز مردم در روستاها و تداوم نهضت گازرسانی، افزود: قطع به یقین یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران، حمایت از حضور و نگهداشت مردم در روستاها است چراکه روستاییان عزیز همواره به عنوان باصفا ترین و متدین ترین افراد جامعه همیشه به عنوان جمعیت مولدی در خدمت مردم و اقتصاد کشور ما بوده‌اند.

وی در ادامه بعد از استماع مشکلات روستا از زبان مردم محلی، در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید و دستورات لازم را به این منظور صادر کرد.

گفتنی است، ارتقاء بهره‌وری دام سبک، یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی، احداث گلخانه‌های مقیاس کوچک، توانمندسازی زنان روستایی و خانه فرهنگ و ورزش رشیدآباد از جمله طرح‌هایی بود که در این روستا افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها