محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلایل ناراحتی کاپیتان این تیم پس از تعویضش در دیدار مقابل نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

 فکری: وریا از نرسیدن توپ ناراحت بود نه تعویضش/ بازیکنانم داشتند عصبی می‌شدند

قدس آنلاین؛ محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. به بازیکنان استقلال و نساجی. بازی خیلی خوبی بود و با توجه به بارندگی در مجموع بازی خیلی خوبی شد. نساجی با برنامه‌ای که داشت بازی بسته‌ای را انجام داد. مطمئناً دنبال یک امتیاز بودند و از طرفی دنبال ضدحمله تا به ما ضربه بزنند، ولی خدا را شکر بچه‌ها با حوصله و آرامش فوتبال بازی کردند. در دقایقی داشتند عصبی می‌شدند، ولی خدا را شکر خود را کنترل کردند.

وی در ادامه افزود: موقعیت‌های خیلی خوبی را هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم به وجود آوردیم. حق‌مان برد بود و با یک گلی که زدیم سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی را نگه داریم و همینطور جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پیش‌بینی کرده بود نساجی با سیستمی دفاعی بازی کند یا خیر، تصریح کرد: ما هر دو را پیش‌بینی کردیم. هم فکر می‌کردیم نساجی از جلو پرس کند و هم اینکه بازی بسته‌ای انجام دهد، فضاها را بگیرد و دنبال ضدحمله باشد. مخصوصاً در نیمه اول بازی را با سه دفاع شروع کردیم، ولی در نیمه دوم تاکتیک را عوض کردیم و خوشبختانه به گل رسیدیم. موقعیت‌های زیادی هم  در نیمه دوم به دست آوردیم و با پنالتی می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم، ولی مهدی قایدی نتوانست استفاده کند. در مجموع او در این شرایط سخت می‌توانست تصمیم بهتری برای زدن پنالتی بگیرد، ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

فکری در مورد ناراحتی وریا غفوری از تعویضش تصریح کرد: وریا در یکسری از دقایق بازی و جایی که کارت زرد گرفت، عصبانی شد. شاید هم کم به او توپ رسیده بود و یک جا به من گفت که کم به من توپ می‌رسد. به خاطر همین هم عصبانی شد و حتی کارت زرد هم گرفت و بعد به من اشاره کرد تعویضم کن. من هم تعویضش کردم و مستقیم به رختکن رفت. در زمان تعویض ناراحتی‌اش بیشتر از این بود که کمتر به او توپ رسیده است.

وی درباره داوری نیز گفت: تیم داوری خوب بود و جا دارد تشکر کنم. امروز مشکلی خاصی نداشتند و به خوبی بازی را کنترل کردند و سوت زدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها