مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از نصب بیش از هزار المان عکس بر مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجرخبر داد.

نصب بیش از هزار المان عکس شهدا در گلزار مطهر شهدای  بهشت رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  سازمان فردوس های شهرداری مشهد،  حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی با بیان این مطلب گفت: با توجه به نگاه ویژه شهردار مشهد در خصوص بهسازی گلزار مطهر شهدا، سازمان فردوس ها نصب المان های عکس شهدا را با جدیت در دستور کار قرار داد.
حسین مهدوی دامغانی با اشاره به نقش و جایگاه و عظمت شهدا  افزود: المان گلزار شهدای موجود که  شامل تصاویر و نشان های شهدای گرانقدر است نمادی از الگو و هویت فرهنگی جامعه خواهدبود و نصب المان های  شهدا باعث احیاء هویت معنوی بیشتر در جامعه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان خواهد بود.
مدیرعامل سازمان فردوس ها گفت: در این راستا تاکنون حدود ۱۲۰۰ المان عکس تهیه شده و با توجه به استقبال و پیگیری  خانواده معظم شهدا طی سال جاری،بیش از  یک هزار المان عکس بر مزار مطهر شهدا نصب شده است.
مهدوی دامغانی با اشاره به اینکه کلیه هزینه های این المان ها برای خانواده‌های شهدا  رایگان بوده و از طریق شهرداری مشهد تامین می گردد،  افزود: خانواده های محترم شهدا می توانند با مراجعه به دفتر امور فرهنگی سازمان فردوس ها مستقر در آرامستان بهشت رضا(ع) نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نموده تا پس از طی فرآیند مربوطه المان مورد نظر بر مزار شهید بزرگوار نصب گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها