مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران را از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

سی و نهمین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه پاسداران برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و پیاده‌سازی سبک زندگی قرآنی در زندگی فردی و سازمانی کارکنان، جذب کارکنان به سمت قرآن و فعالیت‌های قرآنی، ایجاد فضای معنوی در سپاه و زمینه‌سازی انس و الفت کارکنان پایور و وظیفه قرآن کریم، شناسایی و معرفی و ارتقای استعدادهای برتر و سرآمدان قرآنی سپاه و ایجاد رقابت سالم میان آنان در جهت پرورش استعدادهای درخشان به منظور ترویج و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی سپاه مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران را از تاریخ 22 لغایت 25 بهمن ماه برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، مسابقات نهایی قرآن کریم در مرحله سی و نهم، با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت در جوار حرم مطهر امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.

منتخبین برگزیده سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و ارزیابی غیرحضوری در رشته‌های حفظ کل و حفظ 20 ،15 ،10، 5 جزء قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و نکات تفسیری (شامل سطح یک و سطح دو) رقابت کرده و به این مرحله راه یافته‌اند.

این مرحله از مسابقات باحضور داوران بین المللی و کشوری و رقابت متسابقین اعزامی از سراسر کشور در رشته‌های مربوطه به مدت سه روز به طول خواهد انجامید.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور مدعوین ویژه برگزار خواهد شد، رتبه‌های اول تا سوم هر یک از رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و نکات تفسیری مشخص شده و با اهدا لوح تقدیر و جوایزی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

لازم به توضیح است که مسابقات قرآن سپاه هر ساله در رده‌های زمینی، هوایی، دریایی و نیز سپاه استان‌ها برگزار می‌شود و نفرات برتر به مرحله نهایی کل نیروهای سپاه راه پیدا می‌کنند تا مرحله نهایی برگزار شود.

برچسب‌ها