همزمان با ۲۲ بهمن ماه و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و شهیدپرور خراسان رضوی در جای جای این استان یکپارچه فریاد "پیروز باد انقلاب" را سر داده و آزادی و استقلال پیروزمندانه خود را جشن گرفتند.

خراسان رضوی در ۲۲ بهمن ماه یکپارچه "پیروز باد انقلاب" شد

به گزارش قدس آنلاین، از سراسر استان خراسان رضوی، مردم غیور در حالی که لباسهایی منقوش به به پرچم سه رنگ ایران کرده بودند، به خیابانها آمده و عزت پیروزمندانه انقلاب اسلامی خود را فریاد زدند.

"مرگ بر آمریکا" و "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" شعار همیشگی این ملت بار دیگر در ۲۲ بهمن ماه بر زبان مردم خراسان رضوی در خیابانهای مختلف جاری شد و انعکاس فریاد آن در کل استان طنین انداز گردید.

مردم مشهد نیز همچون سالهای گذشته و چه بسا پرشورتر در خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی حضور یافتند و در قالب مانور خودرویی و موتوری در حالی که هر کدام نمادی از انقلاب اسلامی را در دست داشتند پایبندی و التزام خود را به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران فریاد زدند.

امروز همه مردم مشهد در حالی که چشم به مضجع شریف علی ابن موسی الرضا (ع) دوخته بودند، راهی خیابانهای این شهر شدند و پرچم مزین به نام الله را به اهتزاز درآوردند و حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران بهنمایش گذاشته و انزجار خود را نسبت به دشمنان ملت و دولتهایی که آرزوی سرنگونی حکومت اسلامی در این کشور را در سر دارند اعلام کردند.

در رژه موتوری و خودرویی در مشهد  عکسهای حاج قاسم سلیمانی و شهیدان جان بر کف این سرزمین خودنمایی می کند و این مردم وفادار در بهار ۴۲ سالگی انقلاب یاد آن شهیدان همواره گرامی می دارند.

مراسم ۲۲ بهمن امروز مشهد با سخنرانی سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و اقامه نماز جماعت در جوار بارگاه منور رضوی به اتمام خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها