استاندار خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار شامل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری و همچنین هزار میلیارد تومان از منابع وزارت صنعت معدن و تجارت برای کمک و بهبود شرایط صنعت استان اختصاص یافته است.

اختصاص۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت صنعت خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: گردشگری، زیارت، مرزها، تجارت بین الملل، کشاورزی و صنعت از مزیتهای نسبی استان است و در این راستا با توجه به شرایط موجود، برنامه‌های میانبری در بازه های زمانی مشخص تعریف شده است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر "جهش تولید" ۲ یا سه برنامه عملیاتی برای احصای مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی طراحی شده است که از هفته آینده  با مشارکت انجمن‌های صنفی و شبکه صنعتی با به کارگیری همه ظرفیتهای قانونی در استان به اجرا درمی آید.

استاندار خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم در سال جاری برای تثبیت وضعیت موجود در صنعت، اعتباراتی را برای تامین سرمایه در گردش و تامین سرمایه ثابت واحدهای صنعتی و تولیدی تزریق کنیم.

معتمدیان افزود: به طور قطع کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فعالتر از گذشته خواهد شد، راه اندازی کلینیک صنعت و فعالیت شبانه روزی آن برای ارایه خدمات به سرمایه گذاران و تسهیل صدور مجوزها و فرآیندها و برداشتن موانع نیز در دستور کار خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها