سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۱۱ هزار و ۱۲۴ بسته معیشتی در پویش "باهم می‌مانیم" تهیه و میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

۱۱ هزار بسته معیشتی در مشهد توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا دانایی سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پویش جمع آوری و توزیع بسته‌های بهداشتی و اقلام ضروری، تحت عنوان پویش "باهم می‌مانیم" از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تشدید مشکلات معیشتی برخی از شهروندان آغاز شد. تعداد ۱۱ هزار و ۱۲۲ بسته معیشتی در فصل پاییز در راستای این پویش میان خانواده‌های در معرض آسیب توزیع شده است.

او افزود: در این پویش  بسته‌های فرهنگی و تعداد ۳۹۱ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک، ۱۵۴ هزار و ۶۰۰ بطری آب آشامیدنی، پنج هزار عدد نان و هشت هزار ۱۸۹ پک بهداشتی بین خانواده‌ های کم‌ برخوردار توزیع شد.
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: توزیع بسته‌های اقلام فرهنگی برای دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار و بازی‌های فکری برای استفاده مناسب از اوقات فراغت و قرنطینه هم از دیگر اقدامات انجام شده این طرح است.
دانایی با اشاره به این موضوع که اقدامات صورت گرفته در ۲۲ محله هدف انجام شده، بیان کرد: ۱۲۴ هزار و ۴۰۲ پرس غذای گرم در مناسبت‌های مختلف با همراهی خیرین و اعضای شوراهای اجتماعی در این محلات توزیع شده است. مهم‌ترین هدفی که در این طرح دنبال می‌شود حمایت از خانواده‌های است که تحت تاثیر آسیب‌های اقتصادی و مالی در دوران کرونا با مشکلات متعددی روبه‌رو شده‌اند.
پویش "باهم می‌مانیم" همچنان با جدیت تمام بوسیله معاونت اجتماعی و مشارکت‌ها و شوراهای اجتماعی محلات دنبال می‌شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها