۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 739862

فرماندهی عملیات سامرا در عراق امروز (شنبه) از کشته شدن ۲۱ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در اثر انفجار یک خودروی بمبگذاری شده به دلیل اشتباه عامل انتحاری خبر داد.

کار خوب یک انتحاری داعشی در عراق

قدس آنلاین: سرتیپ ستاد «جبار الدارجی» امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۱ داعشی در انفجار یک خودروی بمبگذاری کشته شدند. یک عامل انتحاری هدایت این خودرو را برعهده داشت و قصد داشت تا خود را به همراه خودرو در یکی از پست های ایست و بازرسی پلیس فدرال عراق در منطقه «جلام سامرا» در جنوب بخش الدور منفجر کند.
وی افزود: این عامل انتحاری سوار بر خودرو قبل از ترک مقر عناصر گروه تروریستی داعش برای خداحافظی از آنها اقدام به بوق زدن کرد اما فراموش کرد که مواد منفجره کارگذاشته شده در خودرو با فشار دادن بوق منفجر خواهد شد. همین امر باعث شد تا خودرو منفجر شده و همه عناصر داعش در محل کشته شوند.

افزایش تحرکات تروریست‌ها در برهه اخیر باعث شد تا نیروهای مسلح عراق بر شدت عملیات خود علیه بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور افزوده و در طول سه هفته اخیر شمار زیادی از سرکردگان تروریست از جمله سرکرده ارشد داعش در عراق موسوم به «جانشین خلیفه و والی عراق» در این گروه را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از آنها را بازداشت و مقرها و مخفیگاه های آنان را منهدم کردند که این عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها