حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی گفت: ماه رجب، ماه نزول رحمت و برکت و بهترین فرصت برای تقرب به درگاه خداوند است.

رجب ماه نزول رحمت و بهترین فرصت برای تقرب به خدا است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی در ویژه برنامه تبلیغی- مذهبی حرم رضوی که در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رجب از این ماه به عنوان ماه رحمت و مغفرت الهی نام برد.

وی با اشاره به آیه ۱۱۹ سوره توبه «اتَّقُوا اللَّهَ وَ کونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ» بیان کرد: صادقین افرادی هستند که راست می گویند و علاوه بر این رفتارشان نیز با گفتارشان مطابقت داشته باشد.

این کارشناس مذهبی افزود: قرآن همواره ما را دعوت به راستگویی و امانت داری می کند. طبق احادیث معصومین (ع) کسی که راستگو و امانتدار نباشد، هرچند اهل عبادت و نماز خواندن باشد باز هم منافق است.

وی با بیان اینکه صادق ترین انسان ها اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند، اظهار کرد: تنها این بزرگواران که اولیاء الهی هستند می توانند ما را در صراط مستقیم قرا دهند و هدایت کنند.

حجت الاسلام راشد یزدی افزود: وقتی در مسیر حق حرکت کنیم قطعا به مقصد خواهیم رسید بنابراین باید مراقب باشیم تحت هیچ شرایطی از ولایت اهل بیت (ع) خارج نشویم در غیر این صورت راه رسیدن به مقصد را گم خواهیم کرد.

سخنران حرم رضوی افزود: انجام عمل صالح و کثرت عبادت اگر با پذیرش ولایت اهل بیت(ع) که چراغ هدایت انسان ها هستند، نباشد هیچ سودی ندارد و مورد قبول درگاه حق واقع نخواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها