همدان- رییس هیات اسکیت همدان گفت: قهرمانان مسابقات اسکیت پسران و دختران جام فجر این استان روز شنبه با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.

قهرمانان اسکیت سرعت همدان معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین مهدی مجیدی صبح شنبه درمسابقات اسکیت اظهارکرد: در این رقابت استانی ۱۲۰ اسکیت باز دختر و پسر به صورت مجزا در رشته سرعت باهم پیکار کردند.

مجیدی افزود: در بخش پسران و در رده سنی زیر پنج سال مانی بیگلری قهرمان شد، آدرین سیاوشی دوم و آرمین شریفی بر سکوی سوم قرار گرفت، در رده سنی زیر هشت سال پارسا محبعلی بر سکوی نخست ایستاد، آیدین شریفی دوم شد و محمد پارسا قاسمی عنوان سوم را کسب کرد.

وی ادامه : در رده سنی زیر ۹ سال نیز امیرعلی رنگامیز مقام نخست را کسب کرد،  امیرعباس جعفری دوم شد، کیان زارعی و سروش اظهری به طور مشترک سوم شدند.

رییس هیات اسکیت همدان یادآور شد: در رده سنی زیر ۱۰ سال امیرحسین رشیدی نژاد، پدرام طهماسبی و حمیدرضا دین داری به ترتیب اول تا سوم شدند.

مجیدی بیان کرد: در رده سنی زیر ۱۱ سال نیز محمد یاسین کرمی راسخ مقام قهرمانی را به دست آورد، بنیامین کرمی تجری دوم شد و یاسین کرمی در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی زیر ۱۲ سال ایلیا اسکندری، محمد صالح غلامی و صابر صالحی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: همچنین در رده جوانان علیرضا نظری عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیر پارسا ویانی دوم شد و آریا میرزائی جایگاه سوم را به دست آورد و در رده سنی بزرگسالان مجتبی شهبازی قهرمان شد، علیرضا محنتی دوم و هومن سلیمی بر سکوی سوم ایستاد.

برچسب‌ها