سرمربی تیم شهرخودرو گفت: هرکس بازیکنان ما را می‌خواهد به باشگاه نامه بزند و این کار زشت را انجام ندهد.

پرسپولیس به ما بدهکار است

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی رحمتی در پایان دیدار دو تیم شهرخودرو و فولاد اظهار داشت: ما می‌دانستیم تیم فولاد روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی و ارسال از کناره‌ها برنامه دارد، ما در طول هفته برای آن کار کرده بودیم و روی دو اوت دستی و کرنر سهل‌انگاری کردیم و گل خوردیم. در مجموع مالکیت بازی در اختیار ما بود و فقط بدشانسی آوردیم.

وی درخصوص نیمکت‌نشینی قاسمی‌نژاد عنوان کرد: او روز گذشته مصدومیت جزیی از ناحیه پا داشت و چون بازی‌های هفته آینده برای‌مان خیلی مهم‌تر است ترجیح دادم از او استفاده نکنم تا در بازی با ماشین‌سازی از او استفاده کنم. مصدومیتش جدی نبود و ترجیح دادم روی او ریسک انجام نشود.

رحمتی افزود: نکته‌ای می‌خواستم بگویم که مربیان بعضی تیم‌ها کارهای بی‌اخلاقی انجام می‌دهند. من با نکونام امروز صحبت کردم یکی از بازیکنان‌شان مدنظر ما بود. خیلی دوستانه به او این موضوع را گفتم و گفت می‌توانید با خود او صحبت کنید و به من گفت کارهای او را انجام می‌دهم و با باشگاه در این خصوص صحبت کنید.

وی افزود: فکر می‌کنم این خیلی زشت باشد مربیان دیگر  با بازیکنی که با ما قرارداد دارد شبانه روز با او تماس می‌گیرند. بازیکنان ما ۴۰ درصد دریافتی داشتند و بعضی دیگر ۳۰ درصد که آن هم در قراردادشان قید شده بود. شده باشد آسمان را به زمین، زمین را به آسمان بدوزم از طریق مسئولان استان پول را فراهم می‌کنم؛ از شهردار، استاندار و وزارت ورزش پول را جور می‌کنیم تا بازیکنان‌مان به مرز ۵۰ درصد برسند تا کسی نتواند فسخ انجام دهد البته همین الان کسی نمی‌تواند طبق قانون فسخ کند.

رحمتی تصریح کرد: هرکس بازیکنان ما را می‌خواهد به باشگاه نامه بزند و این کار زشت را انجام ندهد. با هم صحبت می‌کنیم اگر معامله شد انجام می‌دهیم و اگر نشد که هیچ؛ ولی زشت است که شبانه‌ روز تماس بگیرند تا کارهایی را انجام دهند. الان به جز مربیگری، مربیان خط و مشی هم می‌دهند که بازیکنان چگونه قراردادشان را فسخ کنند. 

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هیچکدام فسخ نمی‌کنند و هدف ما حفظ بازیکنان است و کسانی از تیم ما جدا شدند و در آینده جدا خواهند شد با نظر من خواهد بود و مطمئناً‌ بازیکنان جایگزین خوبی برای آنها خواهیم داشت. 

سرمربی شهرخودرو در خصوص بدهی ۸ میلیاردی تیم پرسپولیس به شهرخودرو اظهار داشت: من دیدم باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به باشگاه شهرخودرو زده که هنوز رأی قطعی صادر نشده، نیاز به رأی نیست شما این پول را به ما بدهکار هستید و طبق قراردادی که بسته‌اند این رقم نزدیک به ۱۶میلیارد است و ظرف امروز و فردا شکایت‌مان را به AFC ارجاع می‌دهیم و از این طریق پیگیری می‌کنیم. در کشور ما عرف است اینگونه طلب‌ها ۱۰ سال طول می‌کشد تا نقد شود ما باید از طریق AFC پیگیر کارمان شویم.

رحمتی درباره اوضاع تیم شهرخودرو گفت: مسئولین شهر آمدن پای کار؛ روز گذشته من گفتم نیاز به یک کار تیمی داریم ما در حال حاضر یک مشکل داریم که استاندار باید اعلام کند در وضعیت بحرانی هستیم تا نامه به شهردار بزنند تا به ما کمک کنند. الان باید به ما کمک کنند و از معتمد می‌خواهم این کار را برای‌مان انجام دهد تا بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و پول بچه‌های‌مان را بدهیم. فردا از گله‌مند نشوند که چرا بازیکنان‌مان از تیم جدا شد من خودم فوتبالیست بودم وقتی فوتبالیست نداند با چه کسی در ارتباط است شرایط سخت می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها