برخلاف ادعای عضو تیم روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در برنامه هفت که گفته بود در جشنواره ۳۹ یک مورد هم ابتلا به کرونا نداشتند؛ ویروس کرونا یقه دو سیمرغ‌ بگیر را گرفت.

دو برنده سیمرغ‌ جشنواره فیلم فجر کرونا گرفتند!

به گزارش قدس آنلاین،بانی‌فیلم نوشت: هنوز چند روز از ادعاهای یکی از اعضای تیم روابط عمومی جشنواره در برنامه هفت نگذشته که در آن ادعا کرده بود در جشنواره۳۹ حتی یک مورد هم ابتلا به کرونا نداشته‌اند، اما حالا شنیدیم عده‌ای از دریافت کنندگان سیمرغ، به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه این افراد مبتلا کسانی هستند که جلوی دوربین قرار دارند و دسترسی به آمار افرادی که در قالت تماشاگر یا فعال پشت صحنه بوده‌ و امکان ‌دارد در این جشن به ویروس کووید ابتلا پیدا کرده باشند امکان‌پذیر نیست!

به هرحال با وجود ادعاهای تیم برگزارکننده مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در عین حال تلاش و پنهان‌کاری‌های آنها برای رسانه‌ای نشدن خبر ابتلای برندگان سیمرغ جشنواره، نام تعدادی از مبتلایان به بیرون درز کرد و «رو» شد!

مارال جیرانی و ایمان امیدواری در کنار برخی دیگر از برندگان از جمله افرادی هستند که به دلیل حضور در جشنواره۳۹ فجر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گفتنی‌ست که ایمان امیدواری سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «ابلق» گرفته بود و مارال جیرانی برگزیده بهترین طراحی لباس برای فیلم «بی همه چیز» بود.

برچسب‌ها