۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 740154

پس از شکست ۳-۱ لیورپول برابر لسترسیتی، یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، در مصاحبه پس از مسابقه بسیار احساساتی ظاهر شد و به نظر می‌رسید که هر لحظه ممکن است گریه کند.

اشک کلوپ درآمد

این شکست لیورپول را همچنان در رده چهارم جدول نگه داشت، ۱۳ امتیاز پایین تر از منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده است.

لیورپول به دلیل شیوع کرونا در قهرمانی تاریخی سال گذشته هم شانس جشن گرفتن درست و حسابی با هوادارانش را نداشت و اکنون کلوپ احساس می‌کند پس از نتایج اخیر، تیم او دیگر در نبرد بر سر قهرمانی لیگ برتر جایی ندارد.

اعتراف به واگذاری قهرمانی

در مصاحبه مطبوعاتی پس از مسابقه از کلوپ سؤال شد آیا قهرمانی را واگذار کرده اید؟

یورگن کلوپ که به تازگی مادرش را نیز از دست داده در پاسخ گفت: «بله. نمی‌توانم باور کنم اما بله. صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم امسال بتوانیم فاصله‌مان با صدر را کم کنیم. ما باید در مسابقات پیروز شویم. از اشتباهات دوری کنیم، از کج فهمی ها دوری کنیم، نمی‌توانیم جلو اشتباهات VAR یا چیزهای مثل این را بگیریم اما از بقیه مشکلات باید دوری کنیم.

کلوپ که هنگام پاسخ دادن به این سؤالات واقعاً منقلب شده بود به نظر می‌رسید که به سختی جلو ریختن اشک هایش را گرفته است. احوال یورگن کلوپ مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت و در توییتر نیز واکنش هایی را برانگیخت.

فوتبال دیلی نوشته که یورگن کلوپ پس از گفتن اینکه رقابت بر سر قهرمانی برای لیورپول تمام شده، به نظر ویران می‌رسید.

در راه مادرید؟

حالا اما اخباری در مورد جدایی احتمالی کلوپ به گوش می‌رسد.آینده زیدان، همچنان نامشخص است و قرارداد او در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. بر اساس اخبار نشریه ایتالیایی لارپویلیکا، گزینه مورد نظر فلورنتینو پرز برای هدایت رئال مادررید در فصل آینده یورگن کلوپ است. قرارداد این سرمربی آلمانی با لیورپول تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد. البته جلب رضایت یورگن کلوپ برای ترک آنفیلد بسیار دشوار به نظر می‌رسد. بند آزادسازی نیز در قرارداد این سرمربی با باشگاه لیورپول گنجانده شده، اما این بند فقط برای بازگشت به آلمان است و رئال مادرید نمی‌تواند از این موضوع استفاده کند.

در گذشته نیز اخباری در مورد احتمال حضور یورگن کلوپ روی نیمکت رئال مادرید منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد این بار این شایعات جدی تر است.

برچسب‌ها