کتاب خاطرات فرمانده تیپ هجومی سید الشهداء (امیرحسین حاج نصیری) منتشر می‌شود.

کتاب خاطرات جانباز حنگ با داعش منتشر می‌شود

قدس آنلاین: کتاب «هوای این روزهای من» خاطرات تفصیلی امیرحسین حاج نصیری جانباز قطع نخاع و فرمانده تیپ هجومی سیدالشهداء در سوریه است. این کتاب تنها خاطرات امیرحسین حاج نصیری نیست. این فرمانده بازمانده، دست دوستان دیگر را هم گرفته است و خاطرات آنها را نیز با خودش به این کتاب آورده است.

این کتاب بیشتر از اینکه خاطرات راوی باشد، خاطرات مقاومت در حلب و خان طومان و لاذقیه است. خاطرات ناگفته از مصطفی صدرزاده، محمدحسین محمدخانی و شهدایی که رفتند و خاطراتشان را بردند.

کتاب «هوای این روزهای من» به کوشش رقیه کریمی (مترجم کتاب پانصد صندلی خالی) پس از دوسال به سرانجام رسیده است و از کودکی راوی تا حوادث و زندگی پس از مجروحیت وی را دربرمی‌گیرد. این کتاب کمک فراوانی به شناخت دقیق و تفصیلی از مجاهدت‌های رزمندگان مدافع حرم دراستان لاذقیه و حلب می‌کند و مطالعه آن به علاقه‌مندان شناخت دقیق آنچه در جریان دفاع از حرم در سوریه گذشت، توصیه می‌شود. 

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها