محسنی بندپی گفت: در جشنواره فیلم فجر شبی که پروتکل‌ها رعایت نشد تصمیم به تعطیلی این جشنواره گرفتیم که اعلام شد شب آخر جشنواره است.

استاندار تهران: قصد تعطیلی شب آخر جشنواره فجر را داشتیم/ افزایش ۱۱ درصدی آمار بستری افراد زیر ۱۵ سال

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم نظارتی تشکیل و نسبت به تقویت و تشدید نظارت‌ها مکلف شده‌اند و نقطه قوت امروز ما همکاری مردم، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال مدیریت‌های جامع هوشمند است که ما را به عنوان موفق‌ترین کشور در کنترل این بیماری جلوه می‌دهد.

وی با اشاره به لزوم تداوم این موضوع همچون در مترو و اتوبوس، گفت: در جشنواره فیلم فجر شبی که پروتکل‌ها رعایت نشد تصمیم به تعطیلی این جشنواره گرفتیم که اعلام شد شب آخر جشنواره است.

استاندار تهران با اشاره به سرعت بالای شیوع و انتقال و کشندگی بیشتر ویروس کرونا انگلیسی، بیان کرد: طبق آمار آمار بستری افراد زیر ۱۵ سال از ۰.۹ درصد به ۱۱.۵ درصد رسیده و آمار فوتی‌ها از ۰.۷ درصد به ۳.۶ درصد رسیده است.

محسنی‌بندپی با اشاره به لزوم تداوم دقت، مراقبت و فاصله‌گذاری اجتماعی، ابراز کرد: درصد فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران امروز در عدد ۷۴.۵ درصد هستیم که همچنان کم بوده و باید ارتقاء پیدا کند.

وی تصریح کرد: انشالله شرایطی فراهم شود که به مرور نظارت‌ها تقویت و روند واکسیناسیون بر اساس مصوبه ستاد ملی انجام پذیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها