رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم کردن مؤسسه تولید واکسن «برکت» نشان‌دهنده این است که ما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، آمریکا حتی برای واکسن ایرانی ما تهاجم رسانه‌ای به کار گرفته است.

تهاجم رسانه‌ای آمریکا علیه واکسن ایرانی/ خودکفایی رمز غلبه بر تحریم‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، اظهار کرد: هر چه در مسیر قدرت و استقلال کشور حرکت کنیم، آمریکا حتماً در مقابل آن می‌ایستد و یکی از ابزار مورد استفاده‌شان تحریم است.

رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس با اشاره به اینکه هدف آمریکا مستأصل کردن و از بین بردن استقلال کشور است، بیان کرد: آنها به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور هستند تا مردم در شرایط سخت قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌هایی که به استقلال و خود کفایی می‌رسیم آمریکا دست از تحریم برمی‌دارد، به عنوان مثال «تکنولوژی مرغ لاین» هنگامی رفع تحریم شد که ما در این موضوع به خودکفایی رسیده بودیم.

پژمانفر ادامه داد: اکنون داروی ما را تحریم کرده و اعلام آمادگی می‌کنند تا تعداد بالایی از واکسن‌هایشان را به ما دهند، چرا که واکسن آن‌ها هنوز در مراحل اولیه و آزمایشی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به امتیازهای داده و نداده آمریکا مشکوک باشیم، گفت: راه‌حل غلبه بر تحریم‌ها این است که  دست به زانوی خود گرفته و تولید کنیم تا از این راه نیازهای کشور را برطرف کنیم.

وی افزود: تحریم کردن مؤسسه تولید واکسن برکت نشان‌دهنده این است که ما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، آمریکا حتی برای واکسن ایرانی ما تهاجم رسانه‌ای به کار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها