۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 740316

عصر دیروز در حالی هیئت مدیره استقلال برای تعیین تکلیف محمود فکری تشکیل جلسه داد که همزمان در فضای مجازی و البته سایت‌های خبری گمانه زنی های زیادی درباره جانشین وی به گوش می رسید.

هیئت‌مدیره عذر فکری را خواست؟!

این در حالی است که پس از جلسه هیئت مدیره استقلال شنیده ها حاکی از آن بود که مسئولان باشگاه عذر محمود فکری را خواسته اند و به دنبال جانشین وی هستند.

هرچند هیچ یک از مدیران ارشد باشگاه در خصوص برکناری فکری حرفی به زبان نیاوردند، اما گفته می‌شود یکی از اعضای شاخص هیئت مدیره با وزیر ورزش ملاقات داشته تا به وی اعلام کند هیئت مدیره به جمع بندی رسیده‌اند که فکری برکنار شود .

اما در این نشست مسعود سلطانی‌فر از نماینده هیئت مدیره سؤال می‌کند گزینه مورد نظر شما برای مربیگری کیست که وی پاسخ روشنی نمی‌دهد به همین دلیل وزیر تأکید می‌کند به دلیل جلوگیری از وقوع اتفاقات دوره استراماچونی ابتدا سرمربی جایگزین معرفی شود.

 ۱+۵ در اتاق انتظار

حالا سؤال اینجاست که هیئت مدیره برای مربیگری در این باشگاه به سراغ کدام گزینه خواهند رفت، منابع خبری نزدیک به باشگاه مدعی اند فهرست کاندیداهای مربیگری استقلال معروف به ۱+۵  شانس فعالیت در این کادر را دارند اما از میان آن‌ها یک نفر مشکل ورود به کشور دارد، سه مربی در حال حاضر تیم دارند و دو مربی دیگر به دلیل ناکامی در ادوار اخیر تیمی ندارند به همین دلیل انتخاب یک نفر از میان آن‌ها کار بسیار سختی است .

با این حال باید منتظر بود و دید آیا از میان تقوی، قلعه نویی، نکونام، خطیبی، مجیدی و منصوریان آیا فردی انتخاب خواهد شد یا اینکه برابر اخبار موجود بار دیگر و برای دو بازی به سرمربی کنونی تیم فرصت داده می‌شود تا مشکلات فنی استقلال را برطرف کند و همچنان به عنوان سرمربی باقی بماند.

مجتبی حسینی در سیرجان!

یک روز پس از برگزاری بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر گمانه زنی ها درباره انتقال مربیان لیگ برتری به اوج رسید، تا جایی که مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان در اقدامی غیر منتظره از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد و قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد، با فسخ قرارداد حسینی بسیاری مدعی شدند او برای حضور در اصفهان این کار را انجام داده است اما یکی از نزدیکان وی مدعی شد مقصد بعدی او اصفهان نخواهد بود بلکه پس از تماس یکی از مدیران ارشد باشگاه گل گهر سیرجان حسینی به احتمال زیاد راهی سیرجان خواهد شد تا به جای قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم بنشیند.

همزمان با این خبر نزدیکان فرهاد مجیدی در گفت و گو با چند رسانه مدعی شدند مذاکرات او با مدیران ارشد کارخانه ذوب‌آهن به مراحل نهایی رسیده است.

برچسب‌ها