به دنبال اظهارات و ادعای اخیر حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کشور پیرامون مداخله یکی از کارکنان نیروهای مسلح در دست داشتن ترور شهید محسن فخری‌زاده، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحی منتشر کرد.

ستاد کل نیروهای مسلح سخنان وزیر اطلاعات را تکذیب کرد

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا در این توضیحات آمده است:

- اولا فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال ۹۳ در حال آموزش دیدن بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است.

- ثانیا عضویت فرد مورد ادعا قطعی نبوده و روال نیروهای مسلح اینگونه است که ارزیابی‌های حین آموزش یکی از عوامل اصلی قطعیت در عضویت بوده که نامبرده به دلیل وجود مشکل اخلاقی و اعتیاد به عضویت رسمی درنیامده و در حین آموزش اخراج گردیده است.

- ثالثا وزیر اطلاعات حتما می‌دانند که وفق قوانین و مقرارت، افراد اخراجی از نیروهای مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از اخراج در سال ۹۳ با نیروهای مسلح به طور کامل قطع ارتباط نمونده و فاقد هویت نظامی می‌باشد و به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه ماموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد.

 لذا انتظار می‌رفت وزیر محترم اطلاعات در اظهارات رسانه‌ای خود آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌نمود که بهانه‌ای به دست دشمنان جنایتکار نظام همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) و شأن نیروهای مسلح مراقبت می‌کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها