۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 740378

معاون ورزشی تراکتور اعلام کرد این باشگاه به زودی تکلیف نیمکت خود را مشخص خواهد کرد که هدف آنها بستن قرادادی چهار ساله با مسعود شجاعی است.

تکلیف سرمربی تراکتور همین هفته مشخص می شود

قدس آنلاین: رحیمی، معاون ورزشی باشگاه تراکتور در گفت و گویی اعلام کرد تکلیف سرمربی آینده این تیم تا روز پنجشنبه مشخص می شود.

رحیمی در این خصوص گفت ما به دنبال تمیدید قرارداد ۳ یا ۴ ساله با مسعود شجاعی هستیم تا او را به عنوان سرمربی هم روی نیمکت تیم داشته باشیم. آوردن نام مربیان چون فرهاد مجیدی و حسین فرکی در فضای مجازی بازارگرمی رسانه ها در فضای مجازی است و تراکتور هیچ مذاکره ای با این مربیان نداشته است

در صورت به توافق نرسیدن با شجاعی در خصوص مربیگری تا پنجشنبه تکلیف مربی خود را مشخص خواهیم کرد که ممکن است حتی خارجی باشد.

معاون ورزشی تراکتور درباره ی جذب پیمان بابایی گفت: این بازیکن با ماشین سازی قرارداد دارد اما ما حاضریم او را برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کنیم و قردادی دو سال و نیم به ارزش هشت و نیم میلیارد با اون ببندیم هنوز مذاکره ای در این خصوص صورت نگرفته اما ما علاقه مند به جذب این بازیکن هستیم.

رحیمی درباره پرونده سعید واسعی و ادامه حضور او در تراکتور عنوان کرد: واسعی موقعی که با ما قرارداد امضا کرد با پیکان قرارداد داشت ما مجبور شدیم یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت غرامت به این باشگاه بدهیم همچنین ده درصد از قرارداد اولیه ی او را زمان انعقاد قرارداد به این بازیکان پرداخت کردیم؛ تمام این ها در حالی هست که او چهار ماه محروم شده و تنها به بازی های اخر فصل تراکتور میرسد او هنوز یکسال دیگر با تراکتور قرارداد دارد و دوست دارد با این تیم در لیگ قهرمانان بازی کند وقتی قرارداد چهار میلیاردی می بندید باید حرفه ای باشید و تمام مفاد آن را رعایت کنید نه اینکه وقتی چهار ماه محروم شدین تصمیم بگیرید سر تمرین حاضر نشوید.



انتهای پیام/

برچسب‌ها