جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.

کاپیتان یوونتوس: می‌دانم مهدی طارمی بازیکن خطرناکی است

قدس آنلاین: به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارات به سر رسید و فردا شب احتمالا شاهد تقابل مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو با یوونتوس در لیگ قهرمانان و در کشور پرتغال خواهیم بود. مهدی طارمی در ماه های اخیر فرم فوق العاده ای داشته و بارها با گلزنی های پیاپی و البته گرفتن پنالتی از حریفان تبدیل به تیتر یک نشریات پرتغال شده است. حالا فردا شب بی تردید این ستاره 28 ساله و ایرانی یکی از امیدهای اصلی پورتو برای فتح دروازه بیانکونری خواهد بود.

اما جورجو کیه لینی، کاپیتان و مدافع باتجربه یوونتوس امروز در کنار آندره آ پیرلو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پورتو حضور یافته و به تمجید از کیفیت مهدی طارمی پرداخت. جورجو کیه لینی مدعی شد سبک بازی طارمی و مارگا را مطالعه کرده و از قدرت آنها باخبر است.

جورجو کیه لینی در این نشست گفت: "وقتی مشخص شد قرار است در لیگ قهرمانان به مصاف پورتو برویم، من بلافاصله شروع به مطالعه سبک بازی این حریف کردم. متوجه شدم که مارگا و مهدی طارمی دو مهاجم بسیار مهم این تیم هستند و آنها می دانند چگونه کنار یکدیگر بازی کنند. طارمی و مارگا هر دو بسیار خطرناک هستند. آنها در فضا بسیار خوب بازی کرده، اما همچنین روی ارسال ها و ضربات آخر نیز قدرتمند ظاهر می شود.

مهدی طارمی هنگام حرکت هم با توپ در زمین چمن بسیار قدرتمند است. کرونا، اوتاویو و لوئیز دیاز نیز بازیکنان با کیفیتی هستند و ما نباید فضای لازم را برای حرکت این بازیکنان به آنها بدهیم."

حدود دو دهه قبل مهدی مهدوی کیا، ستاره ایرانی هامبورگ نمایش درخشانی در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس داشت و با لباس زرشکی این تیم موفق به گلزنی و ارسال پاس گل برابر بیانکونری شد. اتفاقی که امیدواریم فردا شب مهدی طارمی قادر به تکرار آن باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها