در جلسه بین سینماداران و پخش‌کنندگان تصمیم گرفته شد تا ۵ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب شوند که سه تا از این فیلم‌ها شامل «دینامیت»، «چپ، راست» و «درخت گردو» است.

چه فیلم‌هایی نوروز ۱۴۰۰ اکران می‌شوند؟

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران گفت: به شرکت‌های پخش فراخوان داده‌ایم تا فیلم‌های نوروزی خود را معرفی کنند، خواهش ما از دوستان تهیه کننده این بود که فیلم‌های خود را برای اکران ارائه کنند، در همین راستا روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه جلسه‌ای برگزار شد و به یک جمع‌بندی برای اکران نورزی رسیدیم. طی توافقی که بین سینماداران و پخش‌کنندگان حاصل شد، سینماها از فیلم‌های موردنظر حمایت می‌کنند تا فروش خوبی داشته باشد.

«دینامیت»، «چپ، راست» و «درخت گردو» گزینه‌های اکران نوروزی

وی توضیح داد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا ۵ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب شوند که سه تا از این فیلم‌ها شامل «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی، «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

سخنگوی سینماداران تاکید کرد: البته شنبه هفته آینده جلسه نهایی انجمن سینماداران و پخش کنندگان برگزار شود تا در این زمینه به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم و در صورت توافق این فیلم‌ها از هفته آینده به عنوان فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ روی پرده سینماها بروند.

صابری در پایان گفت: قرار است جلسه‌ای با آقای انتظامی داشته باشیم تا برای حمایت بیشتر از فیلم‌ها بسته حمایتی از فیلم‌ها برای فیلم‌های اکران نوروزی نیز در نظر گرفته شود، چرا که بسته حمایتی مورد نظر تا پایان اسفندماه در نظر گرفته شده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها