مشکلات فوتبال استان خراسان با حضور نایب رئیس مجلس و برخی از ورزشکاران این استان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

بررسی مشکلات فوتبال استان خراسان با حضور نایب رئیس مجلس/ فوتبال را فوتبالی‌ها باید اداره کنند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از  خانه ملت،  نشست تشکل جامعه اسلامی ورزش با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات فوتبال استان خراسان برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی در این نشست خطاب به خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه خاطره گل شما به استرالیا را هیچ ‌وقت فراموش نمی‌کنم، گفت: کار شما بسیار ارزشمند بود و آنجا معجزه ورزش را دیدم.

وی با بیان اینکه ورزش گروهی می‌تواند آثار اجتماعی داشته باشد، افزود: معتقدم هر کاری را باید به ذینفعان واگذار کرد و هیچ‌کس برای اداره ورزش مناسب‌تر از خود فعالان آن نیست و نباید افرادی از بیرون آن را اداره کنند.

ماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه فوتبال را فوتبالی‌ها باید اداره کنند، تصریح کرد: فوتبالی ها نسبت به فوتبال تعصب و عِرق دارند و منافع آنها درگیر است و موافق حضور سیاستمداران در حوزه فوتبال نیستم و در واقع این کار نوعی سوءاستفاده تلقی می‌شود.

وی خطاب به خداداد عزیزی با بیان اینکه شما پیشکسوت و خاک خورده فوتبال هستید، گفت: انتظار می رود ما را در مسیری قرار دهید که بتوان نسبت به احیای فوتبال استان اقدام کرد و بنده و تمامی نمایندگان خراسان با شما همکاری لازم را خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ورزشکاران باید پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت کنند، ادامه داد: ما به تازگی دو نفر از ورزشکاران مان را به دلیل کرونا از دست دادیم بنابراین باید مراقبت‌های زیادی توسط ورزشکاران صورت گیرد.

خداداد عزیزی در این نشست با بیان اینکه فوتبال در ایران هواداران زیادی دارد، تصریح کرد: افتخارم این است که در ابومسلم بازی کردم، سال 67 وارد این تیم شدم و 69 به تیم ملی دعوت شدم. تمامی افتخاراتم را از ابومسلم دارم و به مدت 3 سال مربی‌گری این تیم را با وجود مشکلات مالی برعهده گرفتم البته مسئولان شهرستان وعده‌های زیادی می‌دادند اما هیچ اقدامی انجام ندادند.

ر این نشست مرتضی نظری، دبیرکل تشکل جامعه اسلامی ورزش  به موضوعاتی مانند توجه ویژه صدا و سیما به ورزش فوتبال، حضور غیردولتی‌ها در فدراسیون فوتبال، استفاده بیشتر از ظرفیت فوتبالیست‌ها و احیای فوتبال خراسان مبتنی بر یک دیدگاه و برنامه تخصصی با حضور متخصصان تأکید کرد.

محسن قهرمانی، عضو شورای مرکزی تشکل و نخبه ورزشی استان خراسان هم در ادامه در مورد وحدت و همدلی نخبگان مرتبط با حوزه ورزش در سازمان های مختلف مطالبی را مطرح کرد و این موضوع را مسئله اساسی ورزش دانست.

 داوود رفعتی پیشکسوت داوری فوتبال هم دغدغه‌های تخصصی فوتبال را مطرح کرد./

برچسب‌ها