وزیر ارتباطات در خصوص اینکه آیا نمی‌خواهد از هواداران استقلال عذرخواهی کند گفت: چرا باید عذرخواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟

آذری جهرمی:‌ چرا برای استقلال کری نخوانم؟

به گزارش قدس آنلاین کری خوانی دیشب وزیر ارتباطات برای  استقلال با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبه رو شد. کار به جایی رسید که رئیس هیات مدیره استقلال هم در پیامی به این ماجرا واکنش نشان داد. اما محمد جواد آذری جهرمی در خصوص استوری که شب گذشته منتشر کرد و باعث ناراحتی هواداران و پیکشوستان استقلال شده است در گفت و گویی رادیویی اظهار داشت: بروید تفکراتتان را عوض کنید. کری خواندن من ربطی به فوتبال ندارد. وزیر که صبح تا شب در لباس وزیر نیست. من وزیر هستم و البته یک شهروند. من هم می‌توانم در حوزه ورزش هم اظهار نظر کنم. این تفکر پیرمردانه را کنار بگذارید. همه اعم از گزارشگران و کارشناسان... نظر دارند. کجای دنیا چگونه است؟ من نظر ورزشی‌ام را در کمال احترام گفتم، مردم کری می‌خوانند اما نمی‌دانم چرا ناراحت هستید؟

وی در خصوص اینکه یک توئیت فردی مثل وزیر جو را به هم می‌ریزد گفت: مگر چه اتفاقی رخ داده است؟ یک تیم قهرمان شده است، ما هم حرف زدیم. فحشش را به من می‌خواهند بدهند، چرا شما ناراحت هستید؟ من حرفم را مودبانه و محترمانه زدم. اینکه فحش می‌دهند تقصیر من نیست.

وزیر ارتباطات در خصوص  اینکه با این اظهار نظر فضایی دو قطبی ایجاد کرد گفت: اصل اساس ورزش دو قطبی است. فوتبال را برای کری خواندن گذاشته اند.جریانات سیاسی باعث می شوند که دو تیم وحدت داشته باشند. همواره این دو تیم رقیب هم هستند، من هم یک شهروند هستم. حرف من تاثیر گذار است ولی دیگری هم حرف زده و جواب داده، ایرادش چیست؟ شما در شبکه رادیویی کری نمی‌خوانید؟ شما در آنتن زنده هر کری علیه من خواندند پخش کنید ولی من ایراد نمی‌گیرم.اگر ورزش را به جوان‌ها بدهند همه چیز خوب می‌شود و اینگونه نمی‌شود که استقلال در عرصه مدیریتی هشتش گروی نهش نباشد.

آذری جهرمی که با برنامه آفساید شبکه رادیویی جوان صحبت می کرد در خصوص اینکه هواداران استقلال می‌گویند که شما و وزارت ارتباطات از پرسپولیس حمایت می‌کنید گفت: سند این حرف کو؟ اگر ۵۰ درصد مردم پرسپولیسی هستند و ۵۰ درصد استقلالی باید کری خوانده شود. چرا شما فکر می‌کنید من باید حرفی بزنم که همه قبول کنند؟ در دولت آدمهای بزرگ‌تر از وزیر هم استقلالی هستند، چه ایرادی دارد؟ اصلا استقلال و پرسپولیس بیایند منابع درآمدی خود را شفاف کنند آن وقت ببینید که هزینه کرد و منابع در آمدی آنها کجا بوده است. چه آقای سلطانی‌فر و چه افراد دیگر ریالی به تیم دیگر بیشتر کمک نکرده‌اند. اصلا استقلالی‌ها یک نفر را بیاورند که به من حمله همه جانبه کند.ایرادی دارد؟ خواهشا فوتبال را سیاسی نکنید. فوتبال فضای کری خوانی ایراد ندارد. در خانه من یک پسرم استقلالی است و یک پسرم پرسپولیسی. در خانه با فرزندان خودم هم کری می‌خوانم. اجازه بدهید فضا باز باشد. از شب گذشته یک عده در حال تخلیه انرژی هستند و به من توهین می‌کنند، من حرفی زدم؟

وزیر ارتباطات در خصوص اینکه آیا نمی‌خواهد از هواداران استقلال عذرخواهی کند گفت: چرا باید عذرخواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر  آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد. آنها هم حق دارند.آقای فنونی زاده هم مطلبی نوشت،  ما حتی با این فرد چند جلسه فوتبال بازی کردیم  و با هم دوست هستیم. فضای ورزش جوانمردانه است و هر کُری مودبانه‌ ای ایرادی ندارد. من گفتم هر استقلالی علیه من کری خواند شما پخش کنید، من اصلا ناراحت نمی‌شوم. من هم یک جوان هستم و بی ادبی نکردم، جمله دوم من طوری بود که یک عده گفتند آقای وزیر شما درست گفتید دو ستاره استقلال دست نیافتنی است.

برچسب‌ها