سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت و محل‌ رفع نقص کارت‌ و الزامات بهداشتی شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ که روز ۱۵ اسفند برگزار می‌شود توضیحاتی منتشر کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره کارت شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۰

قدس آنلاین: در اطلاعیه روز یک شنبه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:‌ به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ می‌رساند که آزمون ساعت هشت صبح روز جمعه  ۹۹/۱۲/۱۵ و در شهرستان های مندرج در جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار می‌شود. 

کارت‌ شرکت در آزمون‌ متقاضیان‌ از روز سه‌شنبه ۹۹/۱۲/۱۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. . برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. 

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است برای اصلاح مورد از طریق لینک مربوط حداکثر تا ۱۵ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که در بندهای ۳، ۷ و ۱۳ (جنسیت، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه و یا پنجشنبه ۱۴ اسفند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره ۲) مراجعه کنند. ضمناً درخصوص بندهای ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچ تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۹۹/۱۱/۳۰) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۰) خود تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ اقدام نمایند. متقاضیان مذکورمی بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ (نمونه فرم در ذیل این اطلاعیه درج گردیده) را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه نمایند. 

۲- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد، برای متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۲/۱۵ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شدضمناً تاکید می‌گردد افرادی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۲/۱۷ به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند. 

 نماینده این سازمان در روزهای چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۳ و پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۴ صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۹۹/۱۲/۰۱ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۰۶ لغایت جمعه مورخ ۹۹/۱۲/۰۸ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۲ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ تا روز پنجشنبه ۱۴ اسفند همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی‌ ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ ‌الی‌ ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند. 

برچسب‌ها