مدیرکل هواشناسی استان تهران از آسمانی صاف تا قسمتی ابری در تهران خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود مناطق غربی و جنوب غربی استان همراه با وزش باد شدید و احتمالا گرد و خاک همراه باشد.

هفته‌ای گرد و خاکی در تهران/ ورود سامانه بارشی از اواخر هفته

قدس آنلاین: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با  فارس در تهران اظهار کرد: با توجه به بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در ۵ روز آینده همراه با آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد خواهد بود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود از بعداز ظهر دوشنبه تا چهارشنبه در بخشی از نقاط تهران به ویژه مناطق غربی و جنوب غربی استان وزش باد شدید بوده و احتمال می‌رود با احتمال گرد و خاک همراه باشد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه با اشاره به ریزش بهمن در ارتفاعات افزود: نفوذ سامانه بارشی به آسمان تهران از بعدازظهر پنجشنبه و افزایش ابر و بارش پراکنده و در ارتفاعات همراه با بارش برف و باران مورد انتظار است.

جلالی با اشاره به اینکه در چهار روز آینده نوسان دمایی چندانی نبوده و در روز پنجشنبه کاهش نسبی دما اتفاق خواهد افتاد، اعلام کرد: بیشترین دمای هوای تهران در روز دوشنبه با ۱۴ درجه بالای صفر و کمترین دمای هوا روز پنجشنبه با یک درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: طی ۵ روز آینده، در میان شهرستان‌های استان تهران، انتظار می‌رود آبعلی با ۷ درجه سانتی گراد زیر صفر با آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی با افزایش باد در روز چهارشنبه و با آسمانی نیمه ابری در بعدازظهر پنجشنبه و گاهی با بارش برف و ورامین با ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در روزهای یکشنبه و دوشنبه با آسمانی کمی ابری در روز داشته باشند.

برچسب‌ها