مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: هفت فیلم کوتاه و پویانمایی ساخته شده توسط فیلمسازان جوان این دفتر به چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی راه یافت.

هفت فیلم ساخته جوانان خراسان رضوی به جشنواره ملی رضوی راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، سیدوحید حسینی افزود: انیمیشن کوتاه "من آلیس نیستم اما اینجا سرزمین عجایب است" به نویسندگی و کارگردانی "مهدیه سادات احمدی سلیمانی" به بخش پویانمایی و فیلم کوتاه "دروغ سفید" به بخش فیلمهای موبایلی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی راه یافتند.

وی اضافه کرد: فیلمنامه کوتاه "دست چپ من" به نویسندگی "نسرین محمدپور" به بخش فیلمنامه، فیلمهای مستند کوتاه "عمه اشرف" به نویسندگی و کارگردانی "نسیم سهیلی" و "شریک" به نویسندگی و کارگردانی "کمیل سهیلی" از مشهد به بخش مستند چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی راه یافتند.

مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: فیلمهای کوتاه "فیلمرغ" به نویسندگی و کارگردانی "امیرمسعود سهیلی" و "شوفر" به نویسندگی و کارگردانی "رضا نجاتی" هم به بخش داستانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی راه یافتند.

حسینی افزود: چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری "سعید نجاتی" با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان چهارم تا هفتم اسفندماه در گرگان برگزار می‌شود.

وی همچنین از ساخت یک فیلم جدید توسط این انجمن خبر داد و گفت: فیلمبرداری فیلم کوتاه "قضاوت" به نویسندگی و کارگردانی مشترک "الهه ابراهیمی" و "ابوالفضل فریدا" و تهیه کنندگی دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد به پایان رسید و وارد مرحله پس از تولید شد.

مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی افزود: این فیلم روایتگر افرادی است که در آسانسور به اشتباه مورد قضاوت یکدیگر قرار می‌گیرند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها