گیلان-مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان گفت: طرح «گرنت فناوری» برای حمایت از دانشجویان فناور مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته «آی تی» و «آی سی تی» در گیلان اجرا می‌شود.

راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق  در پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ،علی باستی ، اظهار داشت: اقدام خوبی که در حوزه تولید محتوا در پارک علم و فناوری گیلان انجام شده راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق بوده که یکی از زیر شاخه‌های آن تولید محتوا است.

مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان ابراز داشت: در این مرکز برای نوآوران و فناوران در حوزه صنایع خلاق امکاناتی نظیر تسهیلات مالی، ایجاد فضای فیزیکی و حضور در نمایشگاه‌ها فراهم می‌شود.

وی از اجرای طرحی برای حمایت از فناوران حوزه آی تی و آی سی تی خبر داد و گفت: طرح جدیدی با عنوان«گرنت فناوری» برای حمایت از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در رشته آی تی و آی سی تی تدوین شده و به زودی اجرایی می‌شود.

باستی با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویانی که پایان نامه آن‌ها مرتبط با حوزه آی تی یا آی سی تی و تولید محصول کاربردی در این حوزه است افزود: برای پروژه‌های کارشناسی‌ارشد تا سقف ۳۰ میلیون تومان و برای پروژه دکترا تاسقف ۶۰ میلیون تومان تسهیلات به دانشجویان اعطا می‌شود.

برچسب‌ها