معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: زمان ارسال آثار به دهمین جشنواره ملی عکس رضوی تا ۱۰ اسفند ماه تمدید شد.

تشریح جزئیات برگزاری دهمین جشنواره ملی عکس رضوی/تمدید زمان ارسال آثار تا ۱۰ اسفند ماه

محمدرضا محمدی درگفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد : جشنواره ملی عکس رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره های  بین المللی امام رضا(ع) امسال هم در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.
وی تصریح کرد: به دلیل استقبال بی نظیر هنرمندان عکاس از سراسر ایران از این جشنواره و تنوع موضوعات ارزشی بویژه فرهنگ رضوی ،بنا براین شد که مدت ارسال آثار تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شود،  از این رو هنرمندان و علاقمندان به حضور در این جشنواره  فرصت دارند  تا این تاریخ ، آثار خود را ارسال نمایند.
وی افزود:  هنرمندان از سراسر کشور می توانند به پرتال رسمی این جشنواره با عنوان شمس توس ، مراجعه و ۴ اثر عکس در  بخش پویش مردمی و عکاسی موبایلی و ۴ اثر نیز در بخش حرفه ای برابر ضوابطی که در فراخوان قید شده است ارسال  کنند .
دبیر  دهمین جشنواره ملی عکس رضوی بیان داشت: تاکنون بیش از چهار هزار نفر  به این پرتال مراجعه و تا ۳۰ بهمن بیش از ۸۰۰ اثر عکاسی در این پرتال بارگزاری شده است .
معاون هنری و سینمایی ارشاد خراسان رضوی  افزود:  داوران این جشنواره  نیز به زودی معرفی خواهند شد و امیدواریم این جشنواره بستر مناسبی برای کشف استعدادهای برتر هنر عکاسی و معرفی آثار و دستاوردهای انها از جشنواره سال قبل تاکنون باشد.
محمدی  اظهار کرد :در صورتی که شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایشگاه محیطی جشنواره نیز همزمان با مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.اما اگر شرایط کرونایی اجازه برگزاری مراسم اختتامیه به صورت حضوری را ندهد این مراسم و همچنین نمایشگاه آثار به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
وی  تصریح کرد:   اخبار جشنواره علاوه بر پرتال شمس توس از طریق فضای مجازی نیز اطلاع رسانی می شود و  دبیرخانه جشنواره نیز در مجتمع فرهنگی  هنری امام رضا(ع) پارک ملت با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۰۷۵۴۸۱ -۴ داخلی ۲۲۷ پاسخگوی سوالات علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها