۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 741593

مطهری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.

علی مطهری رسماً نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شد

قدس آنلاین: علی مطهری نایب رییس سابق مجلس، صبح امروز در یک نشست خبری اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط کشور و توانایی که در خود احساس می‌کنم لازم دیدم در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابم. خود را برای اداره کشور اصلح می‌دانم و معتقدم برای ترغیب مردم به مشارکت هر کس این توانایی را در خود ببیند، باید برنامه‌هایش را ارائه دهد.

مطهری گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند مشارکت بالا در انتخابات آینده مساله تاثیرگذاری است. ایشان فرمودند انتخاب اصلح در درجه دوم قرار می گیرد؛ هدف ما باید این باشد که مشارکت را در انتخابات بالا ببریم. درست است که مردم گلایه‌هایی از حوادث سال گذشته دارند، فشارهای اقتصادی و سختی معیشت مردم باعث گله مندی هایی است، اما باید توجه داشت اگر می‌خواهیم شرایط کشور به لحاظ سیاست داخلی و خارجی بهبود پیدا کند لازم است مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و نظر خود را اعلام کنند.

وی تأکیدکرد: هم مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و سخن از کنار کشیدن به میان نیاورند و همچنین شورای نگهبان باید مقداری مهربان‌تر با کاندیداها برخورد کند و کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و مشکلی ندارند را تأیید کنند تا شور و نشاط خوبی بر پا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها