نادر قاضی‌پور، نماینده سابق مجلس و فعال اصولگرا با اشاره به استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته گفت:در کشور نیروهای جوان تحصیلکرده بسیاری وجود دارند که بیکار هستند لذا شرکت‌های اقتصادی و ...از این بازنشستگان دست بردارند و نیروهای جوان را به کارگیرند.

دولتی که خود را حقوقدان می‌داند قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرایی کند

نادر قاضی پور نماینده مجلس در دوره دهم در گفت‌وگو با قدس آنلاین، با اشاره به استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته از جمله به کار گیری آقای بانک، اظهار داشت: در مجلس دهم این قانون را تصویب کردیم و بسیاری از بازنشستگان از جمله استانداران و معاونین وزارت خانه‌ها که تجارب سیاسی داشتند، از کار خود خارج شدند اما متاسفانه بعد از مدتی در برخی مشاغل همانند شرکت‌های اقتصادی و زیر مجموعه‌های شبه دولتی همچون شستا مشغول به کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه قانون هرچه قدر هم که بد باشد اما از بی قانونی بهتر است لذا باید آنرا اجرایی کرد، ادامه داد: دولت باید اولین نهادی باشد که قانون را اجرایی می‌کند.

قاضی ‌پور نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: در کشور نیروهای جوان تحصیلکرده بسیاری وجود دارند که بیکار هستند لذا شرکت‌های اقتصادی و ...از این بازنشستگان دست بردارند و نیروهای جوان را به کارگیرند.

قاضی پور افزود: مسئله عجیبی است که این دولت به خود اجازه هرکاری را می دهد، در صورتی که که دولت باید هرچه سریع‌تر در این خصوص تصمیم گیری کند.

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دولتی که خود را حقوقدان می‌داند باید قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرایی کند، تصریح کرد: نهادهای نظارتی باید به این موضوع ورود کنند و گزارش مربوطه را به مجلس ارائه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها