سخنگوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: روز گذشته نام «جبهه اصلاحات ایران» در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان ثبت شد.

نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان به "جبهه اصلاحات ایران" تغییر نام داد

قدس آنلاین: آذر منصوری در خصوص ورود نهاد اجماع ساز به انتخابات میان دوره‌ای مجلس، اظهار کرد: در مورد نحوه ورود و سازوکار ورود به تمامی انتخابات‌هایی که در این دوره برگزار می‌شوند، هنوز هیچ بحث و جمع بندی صورت نگرفته است.

سخنگوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان افزود: کمیته‌ای که مسئولیت این کار را دارد باید تشکیل شود و وارد تدوین سازوکار و راهبرد شود اما رویکرد کلی مشارکت فعال در انتخابات مجلس، ‌ شوراها و ریاست جمهوری است البته باید در نظر گرفت که جریان اصلاحات باید کاندیداهای اختصاصی خود را داشته باشد.

وی گفت: ممکن است که هر یک از احزاب رویکردهای خاص خود را داشته باشند؛ ما وارد مصادیق و سازوکار انتخاب کاندیدای واحد برای ریاست جمهوری نشده‌ایم.

منصوری ادامه داد: نظراتی که توسط دبیران کل احزاب یا فعالان سیاسی مطرح می‌شود، قابل تعمیم به جبهه اصلاحات ایران نیست و تنها نظرات احزاب است؛ در مجموع در جبهه اصلاحات ایران هیچ گونه جمع بندی در خصوص سازوکار و مصادیق انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها