شهردار مشهد در خصوص حمایت شهرداری از تیم شهر خودرو گفت: زمانی که از سمت نهاد تخصصی و دولت تصمیم بر این شود که موانع قانونی برطرف شده و باید این حمایت انجام شود، این کار را انجام می‌دهیم.

برطرف شدن موانع قانونی، شرط حمایت شهرداری مشهد از شهر خودرو

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی امروز در جمع خبرنگاران در محل تمرین بازیکنان تیم شهرخودرو، اظهار کرد: ما وظیفه ذاتی در خصوص ورزش نداریم و باید آن چیزی را که مردم شهر می‌خواهند به آن‌ها بدهیم، متولی اداره ورزش و جوانان و بالاتر از آن نماینده استاندار است.

شهردار مشهد با بیان اینکه زمانی که از سمت نهاد تخصصی و دولت تصمیم بر این شود که موانع قانونی برطرف شده و باید این حمایت انجام شود و مردم هم این را می‌خواهند، این کار را انجام می‌دهیم، ادامه داد: دو سال پیش نیز این اتفاق افتاده بود و ما ورود کردیم، امروز هم این اتفاق افتاده است، بنده هم معمولا اهل قول دادن بی‌دلیل نیستم.

وی افزود: امروز آمدیم خدا قوتی به دوستان بگوییم و نشان دهیم که پای کار هستیم، من فکر می‌کنم با مجموع اطلاعاتی که وجود دارد، که از جمله پیدا کردن یک مالک مناسب و دائمی در صنعت است که نامه‌نگاری‌های آن را هم قبلا انجام داده بودیم و همچنان از سمت وزارت رفاه پیگیر هستیم، رئیس مجمع نمایندگان نیز پیگیر این موضوع است و همچنین حمایت‌هایی که هم اکنون باید به لحاظ روند فعالیت تیم اتفاق بیافتد هر دو را انجام خواهیم داد.

کلائی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر رفع ایراد مصوبه و مشکل انتقال مالکیت تیم، بیان کرد: از جزئیات این مسئله اطلاعی ندارم، بنده با آقای اصولی صحبت کرده‌ام و خوشبختانه گفتند که مشکل حل شده است، با آقای فتاحی هم صحبت کردم و به همین دلیل امروز به اینجا آمدم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها