سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: ما بر این باوریم که انتخابات سال آینده بسیار کلیدی و تعیین کننده است و باید با تقویت خط انقلابی و نگرش اصیل اسلامی ایرانی مسیر پیشرفت و تعالی ایران عزیز با جدیت و اهتمام مضاعف دنبال شود و کمبودها و کاستی هایی که در چند سال اخیر داشتیم جبران شود.

شخصیت آقای رییسی وحدت آفرین است

قدس آنلاین: به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، دکتر منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در همایش کمیته کارگری که در محل همایش های آدینه برگزار شد، با تاکید بر لزوم‌ تلاش برای دستیابی به وحدت و اجماع نظر همه نیروهای انقلابی و ارزشی افزود: شخصیت آقای رییسی ‌اجماع آفرین و وحدت آفرین است و  اگر ایشان به میدان انتخابات وارد شود ما به عنوان شورای وحدت قویا از ایشان حمایت می‌کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‌ما به مردم پیشنهاد می‌کنیم که آقای رئیسی نامزد پاکدست و قابل اعتماد برای کشورداری است.
‌قبل از ورود آقای رئیسی به قوه قضاییه، مردم نسبت به مبارزه با فساد و اینکه جلوی دزدی ها و حرام خواری ها و پلشتی ها گرفته شود کاملا ناامید شده بودند اما وقتی آقای رئیسی به قوه قضاییه رفتند یک بارقه امیدی در میان مردم ایجاد شد.
سخنگوی شورای وحدت افزود: این شورای معتقد است که همه باید در تصمیم گیری و ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور و آینده ساز شریک باشند فلذا برای این هدف، از اقشار مختلف و احزاب و تشکلها و اساتید و دانشجویان و رزمندگان و زنان و کارگران و فرهنگیان دعوت کرد که در فرایند این تصمیم‌گیری و تصمیم سازی حضور و مشارکت داشته باشند.

متکی تاکید کرد: ما بر این باوریم که انتخابات سال آینده بسیار کلیدی و تعیین کننده است و باید با تقویت خط انقلابی و نگرش اصیل اسلامی ایرانی مسیر پیشرفت و تعالی ایران عزیز با جدیت و اهتمام مضاعف دنبال شود و کمبودها و کاستی هایی که در چند سال اخیر داشتیم جبران شود.
در این همایش که به همت کمیته کارگری شورای وحدت برگزار شد، نمایندگان و فعالان تشکل‌های کارگری به طرح‌نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مهمترین مطالبات و مشکلات اقشار کارگری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

برچسب‌ها