به دلیل شیوع ویروس کرونا و قدیمی بودن گوشی هوشمند برند نوکیا فیلم جیمز باند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

گوشی‌های نوکیا چالش جدید فیلم جیمز باند شده است

 به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، HMD Global مدت‌هاست که گوشی های هوشمند نوکیا را در فیلم جدید جیمز باند به تصویر می‌کشد که این فیلم پر مخاطب قرار بود در آوریل ۲۰۱۹ اکران شود.

 HMD Global با فیلم جیمز باند No Time to Die معامله‌ای را امضا کردند زیرا این شرکت خواستار سریال ۰۰۷ Daniel Craig ، Lashana Lynch و سایر بازیگران فیلم بود تا گوشی‌های هوشمند جدید آن زمان نوکیا را به تصویر بکشد. اما این فیلم به دلایل مختلف یکی پس از دیگری با تأخیر روبه‌رو شد. دلیل اول، کارگردان و نویسندگی مشترک دنی بویل بود که باعث به تأخیر افتادن فیلم شدند، سپس همه گیری ویروس کرونا بود که برنامه‌های انتشار این فیلم را از خط قبلی خارج کرد اما جالب است که نوکیا نیز در این تأخیرها نقش بسزایی داشته است که تاکنون در اکتبر ۲۰۲۱ فیلم پرمخاطب جیمز باند « No Time to Die» منتشر نشده است.

واقعیت این است که این فیلم تبلیغات محصولات برندهای مختلف را انجام می‌دهد، با این حال به دلیل اینکه انتشار این فیلم پرفروش برای چند سال به تعویق افتاد، بسیاری از فناوری‌ها و محصولات نشان داده شده در فیلم قدیمی هستند.

شرکت‌هایی که محصولات جدید خود را در فیلم ها تبلیغ می‌کنند، می‌خواهند از آینده دارترین محصولاتشان استفاده شود. این امر اجازه می‌دهد تا آنها در بازار تبلیغ شوند و به طرفداران فروخته شوند. یکی از دست اندرکاران صنعت فیلم گزارش داده است که برخی صحنه‌های فیلم باید به طور قابل توجهی در این زمینه بازسازی شوند. در ابتدا قرار بود این فیلم از گوشی هوشمند نوکیا ۸.۳ ۵G استفاده کند اما این دستگاه پاییز سال گذشته معرفی شد، بنابراین جیمز باند مجبور است دستگاه دیگری را که هنوز مدل آن مشخص نیست انتخاب کند.

همکاری برندهای فناوری با فیلمسازان پدیده جدیدی نیست و از گذشته این رابطه برقرار بوده است، در واقع معاملات از این قبیل است که محصولات برندها در زمان اکران شدن فیلم تأثیر زیادی دارند زیرا جایگذاری محصولات برای زمان فیلم و برند مورد نظر در بخش بازاریابی بسیار مهم است. اما بزرگترین سوالی که باید پاسخ داده شود در مورد گجت جدید نوکیا است که اکنون HMD Global در فیلم قرار خواهد داد. بهترین گزینه موجود می‌تواند گوشی هوشمند نوکیا ۹.۳ PureView باشد که گفته می‌شود پس از دو سال تأخیر در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد شد. گوشی هوشمند پرچمدار HMD Global ممکن است یک نامزد مناسب برای جایگزینی نوکیا ۸.۳ ۵G در فیلم باشد که تصویربرداری مجدد از آن در سکانس‌های مختلف احتمالاً باعث تأخیر بیشتر می‌شود.

همچنین محصولات تبلیغاتی نشان داده شده در این فیلم باید با دقت روتوش شوند و برای پاسخگویی به خواسته‌های برندهای تبلیغاتی، چند صحنه به فیلمبرداری مجدد و ویرایش نیاز دارند.

طبق برنامه جدید، این فیلم در اکتبر ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها